Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

I BBC-programmet om 3 x 20 sekunder fullfart på spinncykel användes även underbyxor med inbyggda elektroder. Klart läge för korsbefruktning.

Den sammanblandningen kommer nog eftersom tävlingen är upplagd i löpning.

Benämningar som "taggtrådshinder" verkar skapa en del förvirring (och indignation) bland oinvigda. På militära hinderbanor förekommer sådana hinder, poängen är helt enkelt att man kryper/ålar under snören som spänts upp för att simulera ett stormningshind

Jag kan se framför mig barska paramilitärer med kamouflagefärg i ansiktet, skrika i sin bästa imitation av Gunnery Sergeant Hartman. 🙂

Blir helt fascinerad av hur mycket känslor detta evenemang verkar skapa. Ja, löpning är en sak och crazy hinderbanelöpning är en annan sak. Vissa gillar det ena och andra gillar det andra och ytterligare andra gillar både och eller varken eller. Om några

Kan inte vi som tycker det ska bli kul få ha denna tråd till att peppa varandra, så kan ni som inte tycker det ha en egen tråd där ni kan ojja er över stolleprovet. Då blir ju alla nöjda 🙂

Själv tycker jag om lite galna grejor och eftersom det är HELT f

Det är klart att ni ska peppa varandra!

Men skapa gärna en grupp som heter Hinderbana och lägg upp det här eventet som en tävling där.

Fotrally låg i löpning och det är väl ännu mindre av en löpartävling?

Det gör väl inget att den ligger under löpning. Tycker jag. 🙂

Det här är en rätt så stor företeelse utomlands och där skiljer man definitivt på löpning och obstacle races. Jag lägger inga värderingar i om det ena är bättre än det andra och jag känner löpare som gärna kör hinderbanepass. Samma sak är det dock inte oc

Det kanske är så att det inte är så stort här (ännu?) och därför inte känns som det fyller en egen grupp?