Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 08:08Kanske är det så att alla har sina personliga utmaningar som passar dem? Jag kommer inte heller att genomföra ett race av den här karaktären - för mig är ett marathon (utan elstängsel) utmaning nog. För någon annan är det en totalt onödig upplevelse.
Ja
Kanske är det så att alla har sina personliga utmaningar som passar dem? Jag kommer inte heller att genomföra ett race av den här karaktären - för mig är ett marathon (utan elstängsel) utmaning nog. För någon annan är det en totalt onödig upplevelse.
Ja
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 08:35Jag vill också poängtera att jag inspireras och imponeras av människor som tar sig an svåra utmaningar - oavsett om det är idrottande eller yrkesmässigt eller vad som helst - det behöver inte vara saker som ligger inom mina personliga intressen, absolut i
Jag vill också poängtera att jag inspireras och imponeras av människor som tar sig an svåra utmaningar - oavsett om det är idrottande eller yrkesmässigt eller vad som helst - det behöver inte vara saker som ligger inom mina personliga intressen, absolut i
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 08:59Å andra sidan så är min (okvalificerade) gissning att det procentuellt sett är högre skadefrekvens i innebandy/totboll/handboll/whatever än just elstängselskador på lopp...;-)
Å andra sidan så är min (okvalificerade) gissning att det procentuellt sett är högre skadefrekvens i innebandy/totboll/handboll/whatever än just elstängselskador på lopp...;-)
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 09:03Hehe, må så vara. 🙂
Hehe, må så vara. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 21 January 2013, 13:24Kan det vara så att vi tycker olika och inget är fel eller rätt utan bara olika?
Kan det vara så att vi tycker olika och inget är fel eller rätt utan bara olika?
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 16:51Nej Fredrik, jag fattar inte vad du är ute efter.
Nej Fredrik, jag fattar inte vad du är ute efter.
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 16:57Sylvia förstod utmärkt, så det är uppenbarligen inte bara usel kommunikation ifrån min sida.
Sylvia förstod utmärkt, så det är uppenbarligen inte bara usel kommunikation ifrån min sida.
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 17:53Världen är full av härliga dårfinkar.
Vissa vill frivilligt springa genom elstängsel.
Vissa vill frivilligt springa så hårt så dom kräks.
Vissa vill frivilligt springa så långt att fötterna blir som såriga köttstycken..Vi är alla olika. 🙂
Världen är full av härliga dårfinkar.
Vissa vill frivilligt springa genom elstängsel.
Vissa vill frivilligt springa så hårt så dom kräks.
Vissa vill frivilligt springa så långt att fötterna blir som såriga köttstycken..
Vi är alla olika. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 22 January 2013, 10:37Vissa dårfinkar vill inte springa alls!
Vissa dårfinkar vill inte springa alls!
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 11:46En del av de syrliga kommentarerna i den här tråden tror jag kommer ur en olycklig sammanblandning med löpning. Det här handlar ju om hinderbana och spinner vidare på den internationella trenden "endurance race/obstacle courses". En hel del av de eventen
En del av de syrliga kommentarerna i den här tråden tror jag kommer ur en olycklig sammanblandning med löpning. Det här handlar ju om hinderbana och spinner vidare på den internationella trenden "endurance race/obstacle courses". En hel del av de eventen