Quote from Funbeat user on 26 January 2013, 20:09Förvisso ingen bra ursäkt för att använda gruppen Löpning som slasktratt för allahanda sporter med få utövare.
Förvisso ingen bra ursäkt för att använda gruppen Löpning som slasktratt för allahanda sporter med få utövare.
Quote from Funbeat user on 26 January 2013, 20:18Ahh, vi får en massa spinningtomtar i Cykelgruppen så ni kan också ha lite udda typer här.
Ahh, vi får en massa spinningtomtar i Cykelgruppen så ni kan också ha lite udda typer här.
Quote from Funbeat user on 26 January 2013, 20:40Tycker du Fotrally ska hålla sig ifrån den här gruppen också Micke?
Tycker du Fotrally ska hålla sig ifrån den här gruppen också Micke?
Quote from Funbeat user on 26 January 2013, 20:58Jag är rätt säker på att seriösa hinderbaneentusiaster inte vill bli ihopblandade med löpare på samma sätt som hästhoppare inte vill skriva in sig i travkalendern. Fotrallyutövare får väl uttala sig om sina preferenser.
Jag är rätt säker på att seriösa hinderbaneentusiaster inte vill bli ihopblandade med löpare på samma sätt som hästhoppare inte vill skriva in sig i travkalendern. Fotrallyutövare får väl uttala sig om sina preferenser.
Quote from Funbeat user on 26 January 2013, 20:59Å vi har en cykelnisse i den här gruppen - Breddidrott på Bettan när det är som bäst <3
Å vi har en cykelnisse i den här gruppen - Breddidrott på Bettan när det är som bäst <3
Quote from Funbeat user on 26 January 2013, 21:09Ah, du tänkte på hinderbanelöparna och inte Löpargruppen. Missade det, sorry! 🙂
Ah, du tänkte på hinderbanelöparna och inte Löpargruppen. Missade det, sorry! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 January 2013, 21:22Ja, ungefär som att triatleternarna gärna påtalar att de håller på med något eget och inte löpning, eller cykel, eller simning - och det tycker jag också. De ska förstås ha en egen grupp.
Ja, ungefär som att triatleternarna gärna påtalar att de håller på med något eget och inte löpning, eller cykel, eller simning - och det tycker jag också. De ska förstås ha en egen grupp.