Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 16:12Viking Eklund!
Viking Eklund!
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 16:33En sjukt galen tuff utmaning, asså ba?
En sjukt galen tuff utmaning, asså ba?
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 17:42Blodomloppets 5k kan vara jäkligt tufft om man satsar på att persa och ska buffla sig fram i folkhavet samtidigt - men man måste nog jobba med sin marknadsföring - typ "The Bloody Orbit Race" - låter ju skitcoolt.
Blodomloppets 5k kan vara jäkligt tufft om man satsar på att persa och ska buffla sig fram i folkhavet samtidigt - men man måste nog jobba med sin marknadsföring - typ "The Bloody Orbit Race" - låter ju skitcoolt.
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 17:50Eller bara "The Blood Orbit Race".
Eller bara "The Blood Orbit Race".
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 18:13Det låter ju inte lika blodigt
Det låter ju inte lika blodigt
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 18:59Nej tack, jag har redan gjort lumpen.
Nej tack, jag har redan gjort lumpen.
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 13:24Känns lite larvigt. Speciellt det här med elhinder.
Känns lite larvigt. Speciellt det här med elhinder.
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 18:29Kul med udda tävlingar...tror inte jag ställer upp.
Kul med udda tävlingar...tror inte jag ställer upp.
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 18:51Självklart ställer man upp på sådan vansigheter.....redan anmäld
Självklart ställer man upp på sådan vansigheter.....redan anmäld
Quote from Funbeat user on 21 November 2012, 10:31Redan anmäld! Kul med nya typer av utmaningar! Anmälde mig tidigt så blev inte så dyrt, inte dyrare än många andra lopp. Tycker det är kul med mer än att bara springa framåt.
Redan anmäld! Kul med nya typer av utmaningar! Anmälde mig tidigt så blev inte så dyrt, inte dyrare än många andra lopp. Tycker det är kul med mer än att bara springa framåt.