Quote from Guest on 24 April 2015, 08:41Jag har nyligen blivit biten av traillöpning och upptäckte ett problem när jag sökte efter inspiration till bra rundor. Problemet var att jag inte riktigt lyckades hitta några bra tips på rundor att testa som ny traillöpare. Därför blev det så att jag tog
Jag har nyligen blivit biten av traillöpning och upptäckte ett problem när jag sökte efter inspiration till bra rundor. Problemet var att jag inte riktigt lyckades hitta några bra tips på rundor att testa som ny traillöpare. Därför blev det så att jag tog
Quote from Funbeat user on 24 April 2015, 08:51Bra idé! Jag har ibland försökt att hitta lämpliga rundor här i Funbeat, men det är ju helt omöjligt att få en vettig överblick! Jag bidrar gärna med lite skånska rundor, vilket filformat är lämpligt att ladda upp med?
Bra idé! Jag har ibland försökt att hitta lämpliga rundor här i Funbeat, men det är ju helt omöjligt att få en vettig överblick! Jag bidrar gärna med lite skånska rundor, vilket filformat är lämpligt att ladda upp med?
Quote from Funbeat user on 24 April 2015, 09:55Jättekul, dels att det kan bli lite spridning i landet men också att det kan börja komma upp lite rundor. Sidan är ju i ett litet moment 22 just nu. Den är inte mycket att ha innan det kommer upp rundor så att säga. GPX-filer funkar bra om du har det. Har
Jättekul, dels att det kan bli lite spridning i landet men också att det kan börja komma upp lite rundor. Sidan är ju i ett litet moment 22 just nu. Den är inte mycket att ha innan det kommer upp rundor så att säga. GPX-filer funkar bra om du har det. Har
Quote from Funbeat user on 24 April 2015, 11:42Bra initiativ!
Titta snabbt in på din hemsida. Mitt förslag är att du ser över färgerna för texten på hemsidan. Generellt så har du ganska dålig kontrast mellan textfärgen och bakgrundsfärgen
Bra initiativ!
Titta snabbt in på din hemsida. Mitt förslag är att du ser över färgerna för texten på hemsidan. Generellt så har du ganska dålig kontrast mellan textfärgen och bakgrundsfärgen
Quote from Funbeat user on 24 April 2015, 11:47Kul idé. Få tag i några mtb-intresserade också. Plattformen kan fungera för båda intressena. Och det är väl ganska lika (samma?) rundor för trail och mtb.
Kul idé. Få tag i några mtb-intresserade också. Plattformen kan fungera för båda intressena. Och det är väl ganska lika (samma?) rundor för trail och mtb.
Quote from Funbeat user on 24 April 2015, 13:28Ja MTB är helt klart också mycket relevant för denna sida. Som du säger så kan man ju ofta springa och cykla på samma stigar. Tanken har slagit mig men jag har inte tagit det längre än min tanke än. Känner ni några som cyklar MTB får ni väldigt gärna spri
Ja MTB är helt klart också mycket relevant för denna sida. Som du säger så kan man ju ofta springa och cykla på samma stigar. Tanken har slagit mig men jag har inte tagit det längre än min tanke än. Känner ni några som cyklar MTB får ni väldigt gärna spri
Quote from Funbeat user on 24 April 2015, 15:33OK, jag testade att ladda upp en av mina favoritrundor. Det blev en del trixande med filformat eftersom jag bara hade den sparad här på Funbeat, men jag hoppas att det blev rätt!
OK, jag testade att ladda upp en av mina favoritrundor. Det blev en del trixande med filformat eftersom jag bara hade den sparad här på Funbeat, men jag hoppas att det blev rätt!
Quote from Funbeat user on 25 April 2015, 22:01Adde, jag har fått din runda och det funkade helt perfekt. Stort tack för ditt bidrag. Det ligger nu uppe på sidan. Du är dessutom den första att bidra så därför blir mitt tack ännu större.
Adde, jag har fått din runda och det funkade helt perfekt. Stort tack för ditt bidrag. Det ligger nu uppe på sidan. Du är dessutom den första att bidra så därför blir mitt tack ännu större.
Quote from Funbeat user on 27 April 2015, 14:18Jag gillar idéen, så vi får hoppas att det kommer in rundor så att det blir något av det här!
Jag har laddat upp en runda till dig och räknar med att skicka fler då jag har dem i rätt tappningar. Jag provar ofta varianter och jag vill ju få den bästa ko
Jag gillar idéen, så vi får hoppas att det kommer in rundor så att det blir något av det här!
Jag har laddat upp en runda till dig och räknar med att skicka fler då jag har dem i rätt tappningar. Jag provar ofta varianter och jag vill ju få den bästa ko
Quote from Funbeat user on 27 April 2015, 15:48Göran - Jättekul att du gillar min idé. Det börjar dyka upp lite rundor. Har tre stycken som skall läggas in på sidan ikväll. Jättekul om du dessutom har fler rundor att bidra med. Tipsa gärna vänner och bekanta om sidan också så kanske fler kan tänkas gi
Göran - Jättekul att du gillar min idé. Det börjar dyka upp lite rundor. Har tre stycken som skall läggas in på sidan ikväll. Jättekul om du dessutom har fler rundor att bidra med. Tipsa gärna vänner och bekanta om sidan också så kanske fler kan tänkas gi