Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNy hemsida för trailrundor
You need to log in to create posts and topics.

Jag har nyligen blivit biten av traillöpning och upptäckte ett problem när jag sökte efter inspiration till bra rundor. Problemet var att jag inte riktigt lyckades hitta några bra tips på rundor att testa som ny traillöpare. Därför blev det så att jag tog

Bra idé! Jag har ibland försökt att hitta lämpliga rundor här i Funbeat, men det är ju helt omöjligt att få en vettig överblick! Jag bidrar gärna med lite skånska rundor, vilket filformat är lämpligt att ladda upp med?

Jättekul, dels att det kan bli lite spridning i landet men också att det kan börja komma upp lite rundor. Sidan är ju i ett litet moment 22 just nu. Den är inte mycket att ha innan det kommer upp rundor så att säga. GPX-filer funkar bra om du har det. Har

Bra initiativ!

Titta snabbt in på din hemsida. Mitt förslag är att du ser över färgerna för texten på hemsidan. Generellt så har du ganska dålig kontrast mellan textfärgen och bakgrundsfärgen

Kul idé. Få tag i några mtb-intresserade också. Plattformen kan fungera för båda intressena. Och det är väl ganska lika (samma?) rundor för trail och mtb.

Ja MTB är helt klart också mycket relevant för denna sida. Som du säger så kan man ju ofta springa och cykla på samma stigar. Tanken har slagit mig men jag har inte tagit det längre än min tanke än. Känner ni några som cyklar MTB får ni väldigt gärna spri

OK, jag testade att ladda upp en av mina favoritrundor. Det blev en del trixande med filformat eftersom jag bara hade den sparad här på Funbeat, men jag hoppas att det blev rätt!

Adde, jag har fått din runda och det funkade helt perfekt. Stort tack för ditt bidrag. Det ligger nu uppe på sidan. Du är dessutom den första att bidra så därför blir mitt tack ännu större.

Jag gillar idéen, så vi får hoppas att det kommer in rundor så att det blir något av det här!

Jag har laddat upp en runda till dig och räknar med att skicka fler då jag har dem i rätt tappningar. Jag provar ofta varianter och jag vill ju få den bästa ko

Göran - Jättekul att du gillar min idé. Det börjar dyka upp lite rundor. Har tre stycken som skall läggas in på sidan ikväll. Jättekul om du dessutom har fler rundor att bidra med. Tipsa gärna vänner och bekanta om sidan också så kanske fler kan tänkas gi