Quote from Funbeat user on 5 May 2015, 09:59Hej! Laddade upp en skogsrunda vid Bergagården, Vargön. Vet att vi kutade lite för långt och vände några hundra meter vid ca 10 km, men rundan är tydlig och lätt att följa.
Hej! Laddade upp en skogsrunda vid Bergagården, Vargön. Vet att vi kutade lite för långt och vände några hundra meter vid ca 10 km, men rundan är tydlig och lätt att följa.
Quote from Funbeat user on 5 May 2015, 22:15Kul att det är fortsatt bra aktivitet på er som vill bidra. Vad gäller krav på rundorna så vet jag inte riktigt hur det skall vara. Som det är nu så lägger jag upp det jag får in och sedan om jag får kommentarer om att en runda är omöjlig att följa så får
Kul att det är fortsatt bra aktivitet på er som vill bidra. Vad gäller krav på rundorna så vet jag inte riktigt hur det skall vara. Som det är nu så lägger jag upp det jag får in och sedan om jag får kommentarer om att en runda är omöjlig att följa så får
Quote from Funbeat user on 5 May 2015, 22:30Har dessvärre inga rundor att erbjuda, men det jag däremot kan uttrycka är 2 thumbs up för att det skapats en sida som inriktar sig på traillöpning! Har löst spånat lite på det med (o)jämna mellanrum, men har upplevt det svårt att hitta information om var
Har dessvärre inga rundor att erbjuda, men det jag däremot kan uttrycka är 2 thumbs up för att det skapats en sida som inriktar sig på traillöpning! Har löst spånat lite på det med (o)jämna mellanrum, men har upplevt det svårt att hitta information om var
Quote from Funbeat user on 6 May 2015, 08:56En funktion du skulle kunna utöka med är betygsättning och kommentarer. Då kan de som vill kommentera ev problem med banor och man får en ranking över bra rundor.
En funktion du skulle kunna utöka med är betygsättning och kommentarer. Då kan de som vill kommentera ev problem med banor och man får en ranking över bra rundor.
Quote from Funbeat user on 6 May 2015, 09:47Andreas - Tror du inte att det skulle leda till att en högst medelmåttig runda i tex. stockholmstrakten snabbt skulle få ett högt betyg medan en supertur i Härjedalen skulle framstå som dålig, då den pga litet befolkningsunderlag inte skulle få så många b
Andreas - Tror du inte att det skulle leda till att en högst medelmåttig runda i tex. stockholmstrakten snabbt skulle få ett högt betyg medan en supertur i Härjedalen skulle framstå som dålig, då den pga litet befolkningsunderlag inte skulle få så många b
Quote from Funbeat user on 6 May 2015, 10:58Jag har smugit här lite, vill nu bara säga att kommentarer för en runda är nog en nödvändighet för att det blir användbart för mig.
Om jag lägger upp en runda så vill jag skriva lite om var *jag* startar, saker att se upp för och liknande. Och motsvaran
Jag har smugit här lite, vill nu bara säga att kommentarer för en runda är nog en nödvändighet för att det blir användbart för mig.
Om jag lägger upp en runda så vill jag skriva lite om var *jag* startar, saker att se upp för och liknande. Och motsvaran
Quote from Funbeat user on 6 May 2015, 15:39Göran Nordgren, fördelen med sidan är att den är uppdelad i regioner och rankingen blir också regional i.o.m. det.
Sen om Stockholmarna vill rösta upp sina rundor spelar mindre roll eftersom vi andra vet att det bästa trail spåren finns i övriga sverig
Göran Nordgren, fördelen med sidan är att den är uppdelad i regioner och rankingen blir också regional i.o.m. det.
Sen om Stockholmarna vill rösta upp sina rundor spelar mindre roll eftersom vi andra vet att det bästa trail spåren finns i övriga sverig
Quote from Funbeat user on 10 May 2015, 20:31Kul att det är så många som är med och har åsikter och idéer om förbättringar på sidan. Jag har tyvärr haft väldigt mycket annat att göra en period så jag har inte hunnit med att lägga upp alla nya rundor på ett tag. Har mer än 10 stycken kvar att lägga u
Kul att det är så många som är med och har åsikter och idéer om förbättringar på sidan. Jag har tyvärr haft väldigt mycket annat att göra en period så jag har inte hunnit med att lägga upp alla nya rundor på ett tag. Har mer än 10 stycken kvar att lägga u
Quote from Funbeat user on 10 May 2015, 20:35Tibor, när du skickar en runda till mig så finns möjlighet att lägga in information som jag kan lägga upp. De kommentarerna är ju upp till dig att bidra med. Sedan är det som jag nyss skrev så klart annat om man kan lämna en kommentar efter att ha testat
Tibor, när du skickar en runda till mig så finns möjlighet att lägga in information som jag kan lägga upp. De kommentarerna är ju upp till dig att bidra med. Sedan är det som jag nyss skrev så klart annat om man kan lämna en kommentar efter att ha testat
Quote from Funbeat user on 11 May 2015, 08:13Hade det inte varit bra att ha uppläggningen automatiskt så du inte behövde jobba så mycket med det själv? Jag lade upp en runda för Västra Götaland(Västergötland?) den 5/5 men har inte sett den än. Ser förresten att det står "Västmanland" som rubrik för
Hade det inte varit bra att ha uppläggningen automatiskt så du inte behövde jobba så mycket med det själv? Jag lade upp en runda för Västra Götaland(Västergötland?) den 5/5 men har inte sett den än. Ser förresten att det står "Västmanland" som rubrik för