Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNy hemsida för trailrundor
You need to log in to create posts and topics.

Kul initiativ. Råkade ha två rundor lättillgängliga så jag laddade upp dem.
MTB-spåret i Ursvik Sundbyberg samt 2015 års upplaga av Vildsvinet i Sollentuna.

Alfred- Stort tack för dina bidrag, i och med det har vi även fått huvudstaden med på kartan. Kommer att lägga upp dem på sidan i morgon, nu måste jag stämpla ut från dagens trailrundeknåpande 🙂

Dalarna har nu gott upp i topp med 4 rundor. Kom igen nu i övriga Sverige hjälp till att inspirera traillöpare i Sverige

Jag har en fråga: När man klickar på en runda får man ju upp lite diagram och en karta m.m. På denna är två olika distanser angivna, en vid diagrammet "Elevation from Google Maps" och en vid "Elevation from GPX-file". För "min" runda upplever jag att 14.9

Mycket bra fråga. Jag gör allt manuellt och har därför tagit informationen från den översta sträckan när den inte angivits till mig vid uppladdningen. Dock har du helt rätt i att sträckan vid "Elevation from GPX" verkar var den mest korrekta. Jag kommer a

Försökte lägga upp en ca 15 km lång trailrunda i Hisingsparken i Göteborg. Hoppas det funkade? 🙂

Funkade kanon, stort tack för ditt bidrag Anders. Jag har fått in glädjande många rundor under dagen så jag har mycket jobb att göra skall försöka att få upp alla nya rundor så fort jag kan. Kul att Göteborg är med på kartan nu också.

Laddade upp 2 rundor från Partille (nära Göteborg), hoppas de blir bra.

Kanon, jag har en ganska stor mängd rundor att lägga upp men jag jobbar på och hoppas hinna beta av dem alla snart.

Kul att det är så många som gillar idén och bidrar med rundor. Jag hoppas själv kunna testspringa någon av dem så småningom. Men en tanke som slog mig när jag såg rundan som heter "Torup and Beyond" (Skåne, Svedala) är om du inte skulle ställa någon sorts