Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNy hemsida för trailrundor
You need to log in to create posts and topics.

Tack för det, skall uppdatera så att det blir rätt rubrik på Västergötland. Som det är nu är jag inte tillräckligt duktig för att kunna få det hela att ske automatiskt, tyvärr. Jag har haft väldigt mycket att göra ett tag så det är därför den runda från 5

Trodde jag skulle hinna med att lägga upp alla rundor som är kvar, tyvärr så är det fortfarande en del kvar att fixa. Har 8 stycken kvar som jag inte fått upp på sidan än. Men det skall vara klart innan denna helg är över. Hoppas verkligen att ni hittar n

Har fått många spännande och inspirerande rundor skickat till mig som nu alla ligger upp på hemsidan för trailrundor. Hoppas att ni kan hitta någon bra runda att inspireras av. Totalt ligger 36 rundor uppe utspridda på 10 landskap.

Jag skulle kunna bidra även med rundor som går med färgmarkering och kanske 50/50 på naturstig. Är det ok att ladda upp? Går det även bra med spår som är belagda med flis eller tex grus? Är det tillräckligt mycket "Trail"?

Running cloud. Det är helt okej, så länge som man har en stor del av sträckan på trail tycker jag att det är bra. Huvudsaken är väl att det inte är allt för mycket asfalt. Om du tycker att det är en härlig runda så ladda gärna upp den.

Ok, bra, då kan det bli några till.

Fick detta meddelandet nu när jag skulle ladda up "File upload is not available at the moment. For more information, please contact Tobias Dubois."

Jag testar om ett tag igen.

Jag har fått information om att fler har haft problem med att ladda upp sina rundor. Jag provade själv nyss och det funkade bra för mig. Prova gärna igen och se om det funkar nu. Verkligen frustrerande och trist att det är flera som har problem att ladda

Problemet är löst och det är bara att ladda upp rundor igen. Var enklare att lösa än vad jag trodde först.

Trevlig webbplats och gott initiativ! Finns ju en del på http://www.gpsies.com/ också men kanske är svårt att hitta just trail där. Riktigt bra till att planera turer är den i alla fall.

Tack för ett bra tips på en kompletterade sida till den jag tagit fram. Har nu kommit upp i över 40 inrapporterade rundor, verkligen kul.