Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 16:36Man hittar ju Runday som en registrerad idrottsförening så snart kanske man ser löpare som tävlar för Runday Idrottsförening 🙂
Man hittar ju Runday som en registrerad idrottsförening så snart kanske man ser löpare som tävlar för Runday Idrottsförening 🙂
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 14:20@Leif - Ja, vi är en idrottsförening och det är en av våra överraskningar som riksidrottsförbunder hann avslöja innan vi hann det 🙂 faktum är att vi redan har en medlem som också hade hittat oss och inte ville vänta på att hela överraskningen blev offic
@Leif - Ja, vi är en idrottsförening och det är en av våra överraskningar som riksidrottsförbunder hann avslöja innan vi hann det 🙂 faktum är att vi redan har en medlem som också hade hittat oss och inte ville vänta på att hela överraskningen blev offic
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 00:17Om ni gör tröjor hoppas jag ni tänker på oss lite större också. Tyvärr är de flesta funktionströjor i t.ex. XXL väldigt korta och motsvarar inte XXL i andra sammanhang vilket gör det trist och man får köpa på Jula i stället. De är visserligen bra men inte
Om ni gör tröjor hoppas jag ni tänker på oss lite större också. Tyvärr är de flesta funktionströjor i t.ex. XXL väldigt korta och motsvarar inte XXL i andra sammanhang vilket gör det trist och man får köpa på Jula i stället. De är visserligen bra men inte
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 09:32Någon som har koll på parkeringsmöjligheter i krokarna?
Någon som har koll på parkeringsmöjligheter i krokarna?
Quote from Jonny Persson on 2 September 2011, 09:33Jag skulle nog parkerat vid Pampas om jag skulle tagit bil dit.
Jag skulle nog parkerat vid Pampas om jag skulle tagit bil dit.
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 13:57Det finns en parkering mellan Pampas och Karlberg. Rakt fram om du kommer över bron från Hornsberg.
Det finns en parkering mellan Pampas och Karlberg. Rakt fram om du kommer över bron från Hornsberg.
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 22:55Tack för ett riktigt tufft pass idag! 🙂
Trodde inte det gick att öka farten under ett tröskelpass, men det gick!
Tack för ett riktigt tufft pass idag! 🙂
Trodde inte det gick att öka farten under ett tröskelpass, men det gick!
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 07:41Tack för igår! Vi ses nästa måndag igen 🙂
Tack för igår! Vi ses nästa måndag igen 🙂
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 10:34Tack själva! Vilka superlöpare ni är!
Tack själva! Vilka superlöpare ni är!
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 10:42Oregon - jag vaknade i natt och tänkte på det. Tack!
Oregon - jag vaknade i natt och tänkte på det. Tack!