Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 18:20Kul! Jag kommer 🙂
Kul! Jag kommer 🙂
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 21:12Var med på barfotapasset för ngn månad sedan tack vare bästa kompisen som kör med er. Riktigt kul och inspirerande. Kan ni inte peppa några löparess i Gbg att dra igång ett Runday Gbg :-)?!
Var med på barfotapasset för ngn månad sedan tack vare bästa kompisen som kör med er. Riktigt kul och inspirerande. Kan ni inte peppa några löparess i Gbg att dra igång ett Runday Gbg :-)?!
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 21:53Tack för ett superkul pass! Vi ses igen nästa måndag!
Tack för ett superkul pass! Vi ses igen nästa måndag!
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 21:55Ja, tack för ett superkul pass!!!
Ja, tack för ett superkul pass!!!
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 22:00Härligt att ni tyckte om passet! Välkomna tillbaka nästa vecka:-)
/Lisa Runday
Härligt att ni tyckte om passet! Välkomna tillbaka nästa vecka:-)
/Lisa Runday
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 23:05Jag fegade ur och sprang hemma i stället.
Jag fegade ur och sprang hemma i stället.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 23:14Provade Nordic Military Training med en kompis, vilket också var ett väldigt bra pass, men nästa vecka är jag tillbaka igen.
Provade Nordic Military Training med en kompis, vilket också var ett väldigt bra pass, men nästa vecka är jag tillbaka igen.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 06:25Låt bli det nästa gång Anders - du kommer inte ångra dig, vi har så himla kul! 🙂
Låt bli det nästa gång Anders - du kommer inte ångra dig, vi har så himla kul! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 09:03Instämmer i hyllningarna! Att ni gör det här gratis och så engagerat är verkligen beundransvärt!
Ett förslag på hur ni kan tjäna några kronor och samtidigt göra oss löpare ännu gladare vore att ta fram snygga Runday.se funktionströjor till försäljning.
Instämmer i hyllningarna! Att ni gör det här gratis och så engagerat är verkligen beundransvärt!
Ett förslag på hur ni kan tjäna några kronor och samtidigt göra oss löpare ännu gladare vore att ta fram snygga Runday.se funktionströjor till försäljning.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 10:33@Andreas - Planer smids för fullt, så håll ut några veckor till så kommer snart spännande information:-)
@Andreas - Planer smids för fullt, så håll ut några veckor till så kommer snart spännande information:-)