Quote from Elias Engqvist on 4 May 2011, 16:26Den är så jäkla bra, blir er runday lika bra så säger jag GRATTIS i förskott
Den är så jäkla bra, blir er runday lika bra så säger jag GRATTIS i förskott
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 16:31Bra, då kan jag lägga en kasse med ombyte! (t+)
Bra, då kan jag lägga en kasse med ombyte! (t+)
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 16:36Haha, jag hoppas att vi kan leva upp till nya pepp-låten:) Efter en dag sedan vi publicerade gruppen har vi fått mycket anmälningar. Jättekul att så många vill utvecklas i sin löpning och att så många vill springa i grupp!
@Anna - Toppen! Då ses vi på må
Haha, jag hoppas att vi kan leva upp till nya pepp-låten:) Efter en dag sedan vi publicerade gruppen har vi fått mycket anmälningar. Jättekul att så många vill utvecklas i sin löpning och att så många vill springa i grupp!
@Anna - Toppen! Då ses vi på må
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 16:52Bor inte i Stockholm så inget jag kan vara med på men ville bara flika in och ge er ett antal tummar upp för ett underbart initiativ!
(t+)(t+)(t+)
Bor inte i Stockholm så inget jag kan vara med på men ville bara flika in och ge er ett antal tummar upp för ett underbart initiativ!
(t+)(t+)(t+)
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 19:28Vad roligt att så många tycker att Runday är en bra idé och att så många vill vara med!
Vad roligt att så många tycker att Runday är en bra idé och att så många vill vara med!
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 20:04Anmäld! 🙂
Anmäld! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 20:36@Johanna - Vad skoj! Då ses vi på måndag. Du är varmt välkommen!
@Johanna - Vad skoj! Då ses vi på måndag. Du är varmt välkommen!
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 20:37Jag kommer nog hänga på, oklart om jag kommer på första träningen dock.
Jag kommer nog hänga på, oklart om jag kommer på första träningen dock.
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 20:43@Helena - Vad skoj! Du är varmt välkommen. Vi planerar att bli långvariga och nästa träning blir den 16/5, så du har gott om tid på dig. På vår hemsida www.runday.se finns en kalender där du kan se vilka datum vi kommer köra (varje måndag) och vad det bli
@Helena - Vad skoj! Du är varmt välkommen. Vi planerar att bli långvariga och nästa träning blir den 16/5, så du har gott om tid på dig. På vår hemsida http://www.runday.se finns en kalender där du kan se vilka datum vi kommer köra (varje måndag) och vad det bli
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 20:48Hur lång tid planerar ni att varje träningspass ska pågå?
Hur lång tid planerar ni att varje träningspass ska pågå?