Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

@Susanna - I anmälningslistan just nu har vi över 30 personer varav vissa inte springer alls och vill komma igång och andra satsar på maraton! Det fina är att eftersom vi är tre instruktörer kommer passet delas in i tre olika grupper. En grupp kommer vara

Nu är jag anmäld, då! 🙂 Ska bli grymt kul och lite läskigt....

Anmäler man sig inför varje måndag eller är det en "allmän anmälan" jag gjort nu..?

@Susanna - Välkommen! Det räcker med en anmälan. Vi vill bara identifiera vilka som har minst/mest erfarenhet för att hitta ett bra spann. Det ska bli jättekul att träna tillsammans på måndag!

Jag ser verkligen fram emot detta!

@Jona - Vi ser verkligen fram emot måndag. Ska bli jätteroligt. Du är varmt välkommen!

Kommer ni att springa hela passet på banorna i Karlberg?

@Lena - på måndag kommer vi att springa hela passet i Karlbergsparken och framöver är det tänkt att träningen genomförs på olika ställen i Vasastan och på Kungsholmen. Vi kommer dock alltid att samlas i Karlbergsparken!

Du är jättevälkommen att träna til

🙂

Det här låter ju jättespännande och man kan alltså haka på som relativ nybörjare också då om jag tolkar er rätt här i tråden? För jag orkar INTE springa långt alls ännu...

En sak till, för mig som inte är speciellt bekant med den delen av stan alls skulle jag gärna vilja veta hur man enklast tar sig dit, gärna med bil men även med t-bana.