Quote from Mats Jansson on 6 May 2011, 10:45@ Camilla - Självfallet kan man haka på som "nybörjare". Runday är för alla nivåer och vi kommer anpassa träningen. Anmälningarna som vi hittills har fått in är från personer med mycket varierad nivå och det är fler än du som har anmält sig som nybörjare!
@ Camilla - Självfallet kan man haka på som "nybörjare". Runday är för alla nivåer och vi kommer anpassa träningen. Anmälningarna som vi hittills har fått in är från personer med mycket varierad nivå och det är fler än du som har anmält sig som nybörjare!
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 10:51Tack Charlotte 🙂 Nu har jag skickat anmälan till er mailadress också!
Edit: Och som du förstår kollade jag här innan jag kollade min mail, såg ditt svar även där nu 🙂
Tack Charlotte 🙂 Nu har jag skickat anmälan till er mailadress också!
Edit: Och som du förstår kollade jag här innan jag kollade min mail, såg ditt svar även där nu 🙂
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 20:03hej. Jag har anmält mig till er men kan inte komma nu på måndag utan först veckan därpå då jag springer långpass på söndag och således har vilodag nu på måndag...ska man anmäla det på ngt sätt eller är det bara att dyka upp måndagen därefter???
hej. Jag har anmält mig till er men kan inte komma nu på måndag utan först veckan därpå då jag springer långpass på söndag och således har vilodag nu på måndag...ska man anmäla det på ngt sätt eller är det bara att dyka upp måndagen därefter???
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 23:03@helena j - Det går jättebra att komma nästa måndag och du behöver bara anmäla dig en gång! Blir kul att ses den 16/5!
@helena j - Det går jättebra att komma nästa måndag och du behöver bara anmäla dig en gång! Blir kul att ses den 16/5!
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 07:22Nu har jag också anmält mig. 🙂
Nu har jag också anmält mig. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 11:23då ses vi den 16:e
då ses vi den 16:e
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 16:15Hej alla ni som kommer imorgon!
Om ni har en löparklocka får ni gärna ta med den. Äger ni ingen så är det såklart inga problem!
Och glöm inte vatten! Det kommer bli svettigt i löparspåret!!
Hej alla ni som kommer imorgon!
Om ni har en löparklocka får ni gärna ta med den. Äger ni ingen så är det såklart inga problem!
Och glöm inte vatten! Det kommer bli svettigt i löparspåret!!
Quote from Daniel Jernebring on 8 May 2011, 16:28Iiiihhh, jag är så himla nervös 🙂 Men det ska bli kul.
Vattenflaska eller vätskebälte?
Iiiihhh, jag är så himla nervös 🙂 Men det ska bli kul.
Vattenflaska eller vätskebälte?
Quote from Mats Jansson on 8 May 2011, 18:44Vattenflaska blir bra:) Vi kommer att köra intervaller alternativ distans där man återkommer till samlingsplatsen flera ggr under passet.
Vattenflaska blir bra:) Vi kommer att köra intervaller alternativ distans där man återkommer till samlingsplatsen flera ggr under passet.
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 16:08Men bläääh, ingen löpning för mig ikväll, superrisig i kistan efter en lunch av dubiös kvalitet intagen i personalmatsalen... Jag får komma igen nästa måndag, förhoppningsvis starkare än idag 🙂
Men bläääh, ingen löpning för mig ikväll, superrisig i kistan efter en lunch av dubiös kvalitet intagen i personalmatsalen... Jag får komma igen nästa måndag, förhoppningsvis starkare än idag 🙂