Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

@ Camilla - Självfallet kan man haka på som "nybörjare". Runday är för alla nivåer och vi kommer anpassa träningen. Anmälningarna som vi hittills har fått in är från personer med mycket varierad nivå och det är fler än du som har anmält sig som nybörjare!

Tack Charlotte 🙂 Nu har jag skickat anmälan till er mailadress också!

Edit: Och som du förstår kollade jag här innan jag kollade min mail, såg ditt svar även där nu 🙂

hej. Jag har anmält mig till er men kan inte komma nu på måndag utan först veckan därpå då jag springer långpass på söndag och således har vilodag nu på måndag...ska man anmäla det på ngt sätt eller är det bara att dyka upp måndagen därefter???

@helena j - Det går jättebra att komma nästa måndag och du behöver bara anmäla dig en gång! Blir kul att ses den 16/5!

Nu har jag också anmält mig. 🙂

då ses vi den 16:e

Hej alla ni som kommer imorgon!

Om ni har en löparklocka får ni gärna ta med den. Äger ni ingen så är det såklart inga problem!

Och glöm inte vatten! Det kommer bli svettigt i löparspåret!!

Iiiihhh, jag är så himla nervös 🙂 Men det ska bli kul.

Vattenflaska eller vätskebälte?

Vattenflaska blir bra:) Vi kommer att köra intervaller alternativ distans där man återkommer till samlingsplatsen flera ggr under passet.

Men bläääh, ingen löpning för mig ikväll, superrisig i kistan efter en lunch av dubiös kvalitet intagen i personalmatsalen... Jag får komma igen nästa måndag, förhoppningsvis starkare än idag 🙂