Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 22:49Tackar för dagens träning, var härligt att få ta ut sig lite i intervallerna.
Vi ses mer framöver!
Two thumbs way up! (t+) (t+)
Tackar för dagens träning, var härligt att få ta ut sig lite i intervallerna.
Vi ses mer framöver!
Two thumbs way up! (t+) (t+)
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 08:18Vilken uppslutning! Rena massrörelsen 🙂
Vilken uppslutning! Rena massrörelsen 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 21:37Ja, det är verkligen roligt att så många kom! Vi hoppas att det fortsätter så!!
Ja, det är verkligen roligt att så många kom! Vi hoppas att det fortsätter så!!
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 11:37Värme är inte min grej- men trots sviktande motivation så tog jag mig igenom alla sex intervaller. Bra peppning gör skillnad! Ser fram mot nästa vecka!
Värme är inte min grej- men trots sviktande motivation så tog jag mig igenom alla sex intervaller. Bra peppning gör skillnad! Ser fram mot nästa vecka!
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 11:54Samma här Lotta. Eller jag gillar värme, men skulle aldrig pallat att ta ut mig så som jag gjorde om jag varit ensam. Då hade jag säkerligen vikt ner mig betydligt tidigare med hjälp av någon kass ursäkt som just då lät väldigt, väldigt bra - men som smak
Samma här Lotta. Eller jag gillar värme, men skulle aldrig pallat att ta ut mig så som jag gjorde om jag varit ensam. Då hade jag säkerligen vikt ner mig betydligt tidigare med hjälp av någon kass ursäkt som just då lät väldigt, väldigt bra - men som smak
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 14:45Det är härligt att höra att så många pressade sig själva. Som sagt, det är då man blir bättre!
Sugen på att testa? Gå till vår hemsida: http://www.runday.se/finns-det-platser-kvar-pa-mandagstraningen/
Det är härligt att höra att så många pressade sig själva. Som sagt, det är då man blir bättre!
Sugen på att testa? Gå till vår hemsida: http://www.runday.se/finns-det-platser-kvar-pa-mandagstraningen/
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 15:15Träningspass nummer två i kväll! Vi ses kl 18:00 framför flaggstängerna vid Karlbergs slott. 🙂
Träningspass nummer två i kväll! Vi ses kl 18:00 framför flaggstängerna vid Karlbergs slott. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 16:21Det här låter som något för mig, vill gärna vara med men har badminton på måndagar, kanske ska sluta på det för å springa lite mer...ska fundera på det, men om det är bra uppslutningar, tror ni att ni kommer fortsätta länge med detta då?
Det här låter som något för mig, vill gärna vara med men har badminton på måndagar, kanske ska sluta på det för å springa lite mer...ska fundera på det, men om det är bra uppslutningar, tror ni att ni kommer fortsätta länge med detta då?
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:35Tack för ännu ett härligt pass! 🙂
Var riktigt tufft, men gick bra att pressa sig bland alla andra glada löpare.
Tack för ännu ett härligt pass! 🙂
Var riktigt tufft, men gick bra att pressa sig bland alla andra glada löpare.
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:41Håller med föregående talare - tack för ett überroligt och überjobbigt pass. Snacka om massiv löparglädje! 🙂
Håller med föregående talare - tack för ett überroligt och überjobbigt pass. Snacka om massiv löparglädje! 🙂