Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tackar för dagens träning, var härligt att få ta ut sig lite i intervallerna.
Vi ses mer framöver!
Two thumbs way up! (t+) (t+)

Vilken uppslutning! Rena massrörelsen 🙂

Ja, det är verkligen roligt att så många kom! Vi hoppas att det fortsätter så!!

Värme är inte min grej- men trots sviktande motivation så tog jag mig igenom alla sex intervaller. Bra peppning gör skillnad! Ser fram mot nästa vecka!

Samma här Lotta. Eller jag gillar värme, men skulle aldrig pallat att ta ut mig så som jag gjorde om jag varit ensam. Då hade jag säkerligen vikt ner mig betydligt tidigare med hjälp av någon kass ursäkt som just då lät väldigt, väldigt bra - men som smak

Det är härligt att höra att så många pressade sig själva. Som sagt, det är då man blir bättre!

Sugen på att testa? Gå till vår hemsida: http://www.runday.se/finns-det-platser-kvar-pa-mandagstraningen/

Träningspass nummer två i kväll! Vi ses kl 18:00 framför flaggstängerna vid Karlbergs slott. 🙂

Det här låter som något för mig, vill gärna vara med men har badminton på måndagar, kanske ska sluta på det för å springa lite mer...ska fundera på det, men om det är bra uppslutningar, tror ni att ni kommer fortsätta länge med detta då?

Tack för ännu ett härligt pass! 🙂

Var riktigt tufft, men gick bra att pressa sig bland alla andra glada löpare.

Håller med föregående talare - tack för ett überroligt och überjobbigt pass. Snacka om massiv löparglädje! 🙂