Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 21:14Ja, det är bara att lyfta på hatten och tacka för ett jättejobbigt och ett jätteroligt träningspass!
Jag vågade lämna komfortzonen för en stund och det trodde jag inte jag skulle våga - men jag blev positivt överraskad.
Väldigt inspirerande och jag har
Ja, det är bara att lyfta på hatten och tacka för ett jättejobbigt och ett jätteroligt träningspass!
Jag vågade lämna komfortzonen för en stund och det trodde jag inte jag skulle våga - men jag blev positivt överraskad.
Väldigt inspirerande och jag har
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 21:57Jättekul! Tack för idag 🙂
Jättekul! Tack för idag 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 22:16Tummen upp från mig med! Vill gärna vara med, men är borta nu på måndag, men nästa! Tjoho! Ida
Tummen upp från mig med! Vill gärna vara med, men är borta nu på måndag, men nästa! Tjoho! Ida
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 22:33Tack alla duktiga löpare! Det är inspirerande att se er springa och speciellt när ni vågar lämna bekvämlighetszonen! Vi Rundayledare längtar redan till nästa vecka:-)
Tack alla duktiga löpare! Det är inspirerande att se er springa och speciellt när ni vågar lämna bekvämlighetszonen! Vi Rundayledare längtar redan till nästa vecka:-)
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 22:34Och just det, självklart är ni som är sugna på att komma på ett pass varmt, varmt välkomna!
Och just det, självklart är ni som är sugna på att komma på ett pass varmt, varmt välkomna!
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 22:39Ni ska vara stolta som dragit igång detta och det är lätt att pressa sig med så engagerade ledare (och glada deltagare) (t+)
Ni ska vara stolta som dragit igång detta och det är lätt att pressa sig med så engagerade ledare (och glada deltagare) (t+)
Quote from Mats Jansson on 17 May 2011, 08:45Jättekul att höra att alla verkar nöjda! Vi Rundayledare tycker att detta är fantastiskt roligt! Det var kul att se hur alla kämpade och verkligen vågade ta ut sig igår!!!
Jättekul att höra att alla verkar nöjda! Vi Rundayledare tycker att detta är fantastiskt roligt! Det var kul att se hur alla kämpade och verkligen vågade ta ut sig igår!!!
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 09:10Kommer ni köra hela sommaren eller blir det ett uppehåll?
Har annan schemalagd träning på måndagar från mitten på augusti till mitten av juni och det vore kul att åtminstone kunna vara med några gånger.
Kommer ni köra hela sommaren eller blir det ett uppehåll?
Har annan schemalagd träning på måndagar från mitten på augusti till mitten av juni och det vore kul att åtminstone kunna vara med några gånger.
Quote from Mats Jansson on 17 May 2011, 09:14@ Stefan - vi kommer att köra på hela sommaren. Eventuellt att det kommer bli någon veckas uppehåll om alla tre instruktörer råkar vara bortresta samma vecka. Om intresse finns så kommer vi lägga in extrapass på någon annan veckodag/helg! Håll utkik på he
@ Stefan - vi kommer att köra på hela sommaren. Eventuellt att det kommer bli någon veckas uppehåll om alla tre instruktörer råkar vara bortresta samma vecka. Om intresse finns så kommer vi lägga in extrapass på någon annan veckodag/helg! Håll utkik på he
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 17:04Ja, tack för igår tjejer! Var helt stel där bak efter gårdagen men mjukade upp benen med lite cykling till jobbet. Vi ses nästa vecka!
Ja, tack för igår tjejer! Var helt stel där bak efter gårdagen men mjukade upp benen med lite cykling till jobbet. Vi ses nästa vecka!