Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Missar tyvärr kvällens pass, hoppas ni får kul allihopa! 🙂

Tack för ett toppenpass! Riktigt inspirerande.

Ja, verkligen. 🙂 Så mycket pepp från ledare och andra i gruppen gör att man verkligen gör sitt bästa och tar ut sig ordentligt!

Nu är det skönt sladdrigt i benen, och jag mumsar ägg till kvällsmat.

Vi ses nästa måndag - Fo Shizzle.

@ Erik och Susanna - Vad kul att ni gillade passet och att det tog ordentligt. Vi ser fram emot att se er igen nästa vecka!

Instämmer i "klang- och jubelkören"! Tusen tack härliga ledare och löparkompisar för ett suveränt pass. Ligger på sängen med mannagrynsfylld mage, brummande ben och ett fånigt flin på läpparna. Jösses amalia vad jag tog ut mig idag. 😀

Tack för ännu ett härligt pass och denna gång anpassat till oss trötta och stela maratonlöpare.

Hade tänkt spendera kvällen hemma i soffan och vila, men ville inte missa ett pass med alla glada och härliga ledare och deltagare!

@ Kristina och Henrik - Vad glada vi blir!!!

Sitter i soffan med möra ben efter gårdagens intervaller. Det gick nog lite väl fort här och var, men det var så dj***a roligt. Jag är galet imponerad och tacksam för att ni har tagit detta intiativ. (t+)
Kommer att vara med så ofta jag kan.

@Fredrik - Vad roligt att du gillade intervallerna! Vi ser fram emot att se dig på träningen snart igen!

Ha-ha, här är en till med möra ben. Och jag hade en löparutmaning att verkställa innan det slår över till ny månad - "Den gröna milen". Var alltså tvungen att ut och springa 1 mil på lunchen idag i så "trail-aktig" miljö som möjligt. Kasade runt på Långho