Quote from Mats Jansson on 9 June 2011, 08:52Missa inte barfotalöpning med Runday den 4 juli!
Missa inte barfotalöpning med Runday den 4 juli!
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 09:22Inte en chans - kalendern blockerad! Ska bli så spännande. 🙂
Inte en chans - kalendern blockerad! Ska bli så spännande. 🙂
Quote from Daniel Jernebring on 9 June 2011, 11:22Grymt coolt (t+)
Grymt coolt (t+)
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 11:27Eller grymt ont efteråt då alla ovana fötter är överansträngda 😉
Men jag är säker på att alla är så förnuftiga att de inte springer mer än 1 km otränade 😉Hur länge kommer förresten runday att vara gratis? Eller kommer det att införas VIP-pass för beta
Eller grymt ont efteråt då alla ovana fötter är överansträngda 😉
Men jag är säker på att alla är så förnuftiga att de inte springer mer än 1 km otränade 😉
Hur länge kommer förresten runday att vara gratis? Eller kommer det att införas VIP-pass för beta
Quote from Mats Jansson on 9 June 2011, 15:02@ Peter P. - Vi har startat Runday helt ideellt och har inte för avsikt att införa avgift för att träna med oss. Vi kommer hålla Runday vid liv så länge vi känner att vi har tid och tycker att det är roligt!
@ Peter P. - Vi har startat Runday helt ideellt och har inte för avsikt att införa avgift för att träna med oss. Vi kommer hålla Runday vid liv så länge vi känner att vi har tid och tycker att det är roligt!
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 15:10Kul!
Hade jag haft närmare till stan hade jag deltagit. Lycka till.
Kul!
Hade jag haft närmare till stan hade jag deltagit. Lycka till.
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 22:07Ni är grymma! 🙂
Ni är grymma! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 22:58@Henrik - Tack!! Det är du med!
@Henrik - Tack!! Det är du med!
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 09:11Tack för ett härligt pass! Backarna var både roliga och jobbiga.
Tack för ett härligt pass! Backarna var både roliga och jobbiga.
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 09:16Er nystartade löpargrupp är precis vad jag har längtat efter. Jag springer själv ca 2-3ggr/vecka och försöker att läsa på och lära mig så mycket som möjligt om hur jag ska träna för att förbättras.
Jag blir kanske lite bättre men det är svårt att träna s
Er nystartade löpargrupp är precis vad jag har längtat efter. Jag springer själv ca 2-3ggr/vecka och försöker att läsa på och lära mig så mycket som möjligt om hur jag ska träna för att förbättras.
Jag blir kanske lite bättre men det är svårt att träna s