Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är så himla roligt att träna med er Rundaylöpare. Vi tränare går verkligen från passen med ett leende på läpparna för att ni utstrålar så mycket positiv energi. Jättebra kämpat i dag!

Håller med Joakim. Släpar man bara iväg sig till Runday/Monday-passet i någorlunda träningsbart skick så blir man ordentligt omhändertagen och peppad att hänga med på allt och överträffa sin egen förmåga. Tack för dagens pass.

Tack för passet igår! Var där för första gången och det var fantastiskt kul. Kommer tillbaka!

Ni är så proffsiga! (och ja, jag har träningsvärk idag)

Tack för alla fina ord - vi blir jätteglada:D! Det är så underbart att se ett så härligt gäng springa och kämpa tillsammans!
@Åsa - jag tror att kombinationsgruppen tränade i ca 50min exkl. uppvärmning

Har aldrig fått träningsvärk av löpträning förut, men har fått det efter var och varannan måndag. Grymma pass som tar riktigt bra - tack.

Kan tillägga att det var jobbigt att gå uppför trappan idag...

Härligt att höra Henrik! Lycka till imorgon!

Har en fråga om träningsvärk bara.
Jag har en grym träningsvärk i benen fortfarande från i måndags...måste vara alla dom där utfallen...
Igår var det vila, idag kommer jag cykla endel men jag hade tänkt att jogga ikväll när temperaturen gått ner lite.
Är

Personligen helvilar jag om jag har väldigt ont, annars är lätt träning rätt skönt. Få i gång blodcirkulationen och mjuka upp musklerna lite. Men inte om det är mycket som sagt, och vad som är mycket är ju upp till var och en att känna efter 🙂

Jag gör som Annica. När jag tränar med träningsvärk kan det kännas bättre medan jag håller på och strax efteråt - ofta kommer dock träningsvärken tillbaka för mig ett tag efter jag slutat träna. (#)

@Åsa - Lyssna på kroppen, men ofta är det bästa botmedlet mot träningsvärk just lättare träning för att få igång blodgenomförseln i musklerna. Har man däremot ont som känns mer som en överansträngning ska man vara försiktig. Jag skulle träna lite lättare