Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 09:52Tusen tack för igår, precis en sådan träning en lat löpare som jag behöver. Kör ni fler intervallpass vill jag gärna vara med igen =)
Tusen tack för igår, precis en sådan träning en lat löpare som jag behöver. Kör ni fler intervallpass vill jag gärna vara med igen =)
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 09:59@Erik och Evelina - Tack själva! Riktigt bra kört. Håll utkik på hemsidan där vi skriver i kalendern vad det blir för pass kommande vecka.
@Isabelle - Vi kommer antagligen lägga in ett extra pass under sommaren så håll utkik på hemsidan. Jag hoppas att d
@Erik och Evelina - Tack själva! Riktigt bra kört. Håll utkik på hemsidan där vi skriver i kalendern vad det blir för pass kommande vecka.
@Isabelle - Vi kommer antagligen lägga in ett extra pass under sommaren så håll utkik på hemsidan. Jag hoppas att d
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 14:34Och jag håller alla tummar jag äger och har att ni INTE ändrar från 18.00 till 19.00.
Springer jag sådana tuffa kvalitetspass som vi gjort hittills på Runday måste jag göra det tidigt på kvällen - jag måste varva ner en god stund efteråt för att kunna so
Och jag håller alla tummar jag äger och har att ni INTE ändrar från 18.00 till 19.00.
Springer jag sådana tuffa kvalitetspass som vi gjort hittills på Runday måste jag göra det tidigt på kvällen - jag måste varva ner en god stund efteråt för att kunna so
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 14:39@Kristina - Nej, måndagar kl 18:00 känns som ett vinnande koncept så det kommer vi inte ändra på! Vi ser fram emot att ha dig tillbaka snart 🙂
@Kristina - Nej, måndagar kl 18:00 känns som ett vinnande koncept så det kommer vi inte ändra på! Vi ser fram emot att ha dig tillbaka snart 🙂
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 15:06🙂
Tack! Nu är Cypernresan avklarad och vilda hästar kan icke hålla mig ifrån Runday kommande måndag! Här ska sprintas så gruset flyger. 😀
🙂
Tack! Nu är Cypernresan avklarad och vilda hästar kan icke hålla mig ifrån Runday kommande måndag! Här ska sprintas så gruset flyger. 😀
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 20:39Vill bara säga att tjejerna som håller i Runday är grymma. Spelar ingen roll om man är seg eller pigg när man kommer dit. Man kör det pass som passar en själv och pressar sig tillsammans med de andra. Om du inte provat så gör det! Roliga och varierande pa
Vill bara säga att tjejerna som håller i Runday är grymma. Spelar ingen roll om man är seg eller pigg när man kommer dit. Man kör det pass som passar en själv och pressar sig tillsammans med de andra. Om du inte provat så gör det! Roliga och varierande pa
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 21:06Vansinnigt roligt! (t+)
Jobbigt också, men roligt! Jag hade nog aldrig klarat av att pressa mig genom mjölksyran solo, men nu när alla tittar måste man ju försöka åtminstone, även om man har en sur klump av syra i halsen och benmuskler med samma geist so
Vansinnigt roligt! (t+)
Jobbigt också, men roligt! Jag hade nog aldrig klarat av att pressa mig genom mjölksyran solo, men nu när alla tittar måste man ju försöka åtminstone, även om man har en sur klump av syra i halsen och benmuskler med samma geist so
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 21:19var med första gången idag och det var himla skoj och jooobbigt. Kommer absolut tillbaka fler gånger i sommar!
Nästa gång tar jag med klocka också 😉
Någon som vet hur länge vi höll på i kombogruppen?
var med första gången idag och det var himla skoj och jooobbigt. Kommer absolut tillbaka fler gånger i sommar!
Nästa gång tar jag med klocka också 😉
Någon som vet hur länge vi höll på i kombogruppen?
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 21:19Tack för ikväll - lika roligt och lika jobbigt som alltid! (t+) Jag springer mig trött så det känns som jag trampar vatten på slutet och aldrig att jag pallar att ta ut mig på det viset när jag kör solo - tack vare underbara ledare och medlöpare. Inte fas
Tack för ikväll - lika roligt och lika jobbigt som alltid! (t+) Jag springer mig trött så det känns som jag trampar vatten på slutet och aldrig att jag pallar att ta ut mig på det viset när jag kör solo - tack vare underbara ledare och medlöpare. Inte fas
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 21:28Tack för idag!
Riktigt skönt sprintpass och ett härligt väder som vanligt 🙂
Tack för idag!
Riktigt skönt sprintpass och ett härligt väder som vanligt 🙂