Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 17:10@Lotta- Härligt! Bästa sättet att bota träningsvärk är ju med träning 🙂 Tack för i går!
@Lotta- Härligt! Bästa sättet att bota träningsvärk är ju med träning 🙂 Tack för i går!
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 20:51Har en härlig träningsvärk i vader och baksida lår idag vilket var länge sedan efter ett löppass 😀
Har en härlig träningsvärk i vader och baksida lår idag vilket var länge sedan efter ett löppass 😀
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 20:58Och jag har träningsvärk i halsen, andningsmuskulaturen, magen, baken, knävecken, vaderna samt fotlederna. 😀 Vi sprang ju inte så många minuter egentligen - men VILKA MINUTER.... 🙂
Och jag har träningsvärk i halsen, andningsmuskulaturen, magen, baken, knävecken, vaderna samt fotlederna. 😀 Vi sprang ju inte så många minuter egentligen - men VILKA MINUTER.... 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 14:44Jag är med v29 eftersom jag är på visit i hövvestan då. Blir kul 🙂
Jag är med v29 eftersom jag är på visit i hövvestan då. Blir kul 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 14:46@G-man Edenro - Vad roligt! Då ses vi v29.
@G-man Edenro - Vad roligt! Då ses vi v29.
Quote from Mats Jansson on 23 May 2011, 12:16Idag det dags för ett nytt löppass med Runday! För mer information, kika in på vår hemsida www.runday.se
Idag det dags för ett nytt löppass med Runday! För mer information, kika in på vår hemsida http://www.runday.se
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 13:21Har legat en vecka med feber. Avvaktar några måndagar innan det är dags igen! Kör hårt!!
Har legat en vecka med feber. Avvaktar några måndagar innan det är dags igen! Kör hårt!!
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 13:54Ska vara med för första gången ikväll. Ska bli skoj. Ska springa på bana för första gången sen gymnasiet (läs: 18 år sen) (H)
Ska vara med för första gången ikväll. Ska bli skoj. Ska springa på bana för första gången sen gymnasiet (läs: 18 år sen) (H)
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 15:32@Erik - Vad roligt. Du är varmt välkommen! Det är en grusbana vi kör på så damma inte av spikskorna bara:-) Ses i kväll!
@Erik - Vad roligt. Du är varmt välkommen! Det är en grusbana vi kör på så damma inte av spikskorna bara:-) Ses i kväll!
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 15:33@Lotta - Usch då, krya på dig! Vi ses när du är frisk igen.
@Lotta - Usch då, krya på dig! Vi ses när du är frisk igen.