Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 19:48Tomas.
Väldigt tidigt i tråden skrev jag att jag ej använder ordet n. officiellt.
Det är bara att reta etablissemanget - ej de svarta man känner.
OK. Det tog alltså ej så lång tid som du - Tomas - vill påstå.Malin F. Håll du på. Jag tycker du resone
Tomas.
Väldigt tidigt i tråden skrev jag att jag ej använder ordet n. officiellt.
Det är bara att reta etablissemanget - ej de svarta man känner.
OK. Det tog alltså ej så lång tid som du - Tomas - vill påstå.
Malin F. Håll du på. Jag tycker du resone
Quote from Elias Engqvist on 17 June 2012, 19:54Då man börjar skryta med att man känner människor med viss hudfärg då är det något som är fel!
Då man börjar skryta med att man känner människor med viss hudfärg då är det något som är fel!
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 20:00"Som svensk är man extremt udda utomlands"
Både där och här vill jag säga
"Som svensk är man extremt udda utomlands"
Både där och här vill jag säga
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 20:02K-G,
Med all respekt. Jag drar mig för att diskutera med dig av den enkla anledningen att jag upplever dig alldeles för osorterad och jag skulle inte kunna låta bli att driva väldigt mycket med dig. Vilket ju vore dumt. Vi är på så helt olika våglängder a
K-G,
Med all respekt. Jag drar mig för att diskutera med dig av den enkla anledningen att jag upplever dig alldeles för osorterad och jag skulle inte kunna låta bli att driva väldigt mycket med dig. Vilket ju vore dumt. Vi är på så helt olika våglängder a
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 21:23Det enda konkreta vi verkar kunna vaska fram är att arbetsgivare drar sig för att anställa mörkhyade pga PK-drevet?
Det enda konkreta vi verkar kunna vaska fram är att arbetsgivare drar sig för att anställa mörkhyade pga PK-drevet?
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 21:44Andreas
Nej det har vi inte vaskat fram. Någon påstår att det är så. Det är en helt annan sak.
Andreas
Nej det har vi inte vaskat fram. Någon påstår att det är så. Det är en helt annan sak.
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 21:45dubbelt
dubbelt
Quote from Sissel Svanøe on 17 June 2012, 21:51Nu tycker inte jag att ni håller er till ämnet. Någon av er. Enligt de nya användarvillkoren ska ni således hellre starta en ny diskussion.
Och där med basta!
Nu tycker inte jag att ni håller er till ämnet. Någon av er. Enligt de nya användarvillkoren ska ni således hellre starta en ny diskussion.
Och där med basta!
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 09:14K-G:
"Malin F. Håll du på. Jag tycker du resonerar bra mycket sämre än jag.
Vilket ju enligt vissa betyder - DU/JAG fattar inte ett smack."Men snälla K-G, nu är du ju faktiskt bra otrevlig. Jag måste väl få säga till om jag inte förstår vad du menar?
K-G:
"Malin F. Håll du på. Jag tycker du resonerar bra mycket sämre än jag.
Vilket ju enligt vissa betyder - DU/JAG fattar inte ett smack."
Men snälla K-G, nu är du ju faktiskt bra otrevlig. Jag måste väl få säga till om jag inte förstår vad du menar?
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 09:25Raramurifolket.
Det finns fler än n. som väl inte har behandlats väl.
En som verkligen kämpat för Raramurifolket är Christer Shapiro.Han är värd all heder för det arbete han lagt ner i kontakter med dessa.
En stor förkämpe var Caballo Blanco som tyv
Raramurifolket.
Det finns fler än n. som väl inte har behandlats väl.
En som verkligen kämpat för Raramurifolket är Christer Shapiro.
Han är värd all heder för det arbete han lagt ner i kontakter med dessa.
En stor förkämpe var Caballo Blanco som tyv