Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

flindra: Att det inte syns någon karta låter lite besynnerligt. Har du provat att byta skärmsida i inspelningsläget? Det gör man genom att dra med fingret till höger eller vänster.

Tack också för felrapporten angående att det inte scrollar när man matar

Hej
Jag har bytt telefon till Samsung S5 (från S4 där den funkade klockrent) och har nu fått problem med att det finns väldigt få träningsformer. Jag såg att någon tidigare tipsat och att det funkat med att skrolla ner och försöka skrolla ännu mer för att

Simon: Använd menyknappen när du är i listan. Där finns alternativet Uppdatera.

Hej. Helgen som gick blev jag tvungen att starta om telefonen (gjorde en fullständig tömning och omstart från säkerhetskopia) och när jag sen skulle se så allt fungerade så hittades inte pulsbandet (wahoo). Testade på några andra appar och där funkade det

Detta problem brukar oftast bero på att pulsbandet redan är "taget" av någon annan app eller av telefonens egen Bluetooth-parning.

Gör så här:
1. Ta bort pulsbandet från telefonens egen bluetooth-parning (om den finns där)
2. Ta bort pulsbandet från de a

Jag testar detta så får vi se.

Det funkade.

Finns det några planer att låta appen skriva/läsa data i Hälsa (iPhone)?

@Emil. Nej, vi har inga planer på det. Om efterfrågan var stor skulle vi nog överväga det, men Hälsa har inte fått det genomslag som Apple nog hoppades på. Jag tror det beror på att det inte är en öppen plattform.

Är det någon mer än mig som har problem med GPSen på en iPhone 7?

Min runda är nästan 10% fel sedan jag bytte telefon. Rundorna ser inte så olika ut mellan 5S och 7:an men resultatet är inte ens nära. Har problem varje gång jag startar. Det tar betydligt