Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej!

Jag försökte att lägga in ett pass som utfördes den 31/3 men då det har gjorts en liten miss i kalenderdelen. Om en månad sträcker sig över sex veckor (händer inte så ofta troligen) så visas inte de dagar som ingår i den sjätte veckan. Hoppar man fr

Henrik: Vi lade ut en liten nyhet om den missen i förrgår:

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1401875

Med överhängande risk för att bli tjatig men denna gång med en twist!

iOS 7.1
FunBeat app 3.0.19.001
Spotify streaming
64% batteri när jag startade
5.85 km
Krash

Försöker starta om, "low bat", springer vidare någon minut sedan går telefonen att starta i

Martin: Tack för rapporten om röstcoachen. Vi ska titta på det.

Angående att telefonen stänger av sig helt: Detta är nästan helt säkert något som _inte_ har med appen att göra. Jag har själv samma problem med min iPhone - när batteriet börjar bli dåligt

Hej och tack för svar!

Low bat. må vara som du säger men det hände _aldrig_ med FunBeat-appen innan 2014 och det har _aldrig_ hänt när jag bara streamat musik och/eller haft GPS:en på en längre stund utan FunBeat-appen (exakt samma iPhone). Dock händer d

Händer (oftast vintertid) med min Geocaching-app (GPS) eller kamerafunktionen. Dom drar extra mycket ström, batteriet dippar fort och tfn stänger ner sej utan att starta igen

Gillar/använder appen mycket men jag har tyvärr börjat sakna lite saker. Har ni någon sida/mejladress där man kan komma med förslag på nya funktioner som man önskar eller är det här som gäller om man vill komma med önskemål?

Hej!

Råkade ut för en rolig liten bug häromdagen på detta pass (http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=37928332), där röstcoachen Malin säger tempot "4 minuter och 60 sekunder". Borde det inte ha varit 5 minuter och 0 sekunder?

I den gamla appen kan man få landscape mode så att man kan skriva snabbt. Man kan också se kartan medans man springer. Däremot kan man inte lägga in utrustning.

I den nya kan man lägga in utrustning, men man ser ingen karta när appen är igång, den reggar

När kommentarsfältet blir fullt scrollar det dessutom inte ner, så att man får skriva "blint".