Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

När man registrerar tex gång på manuell registrering via appen kan man då få bort klockslaget eller måste man göra det via datorn?

"Vi är ännu inte klara med funktionen som ska tona ner musiken." Jag hejar glatt på det arbetet! Borde vara hög prio på det. Vad spelar det för roll vad röstcoachen säger om man inte hör det när man lyssnar på musik och springer? Prio 1: tona ner musiken,

Någon som vet om man kan få bort klockslaget när man registrerar ett träningspass manuellt via appen? eller måste man gå in via webbläsaren och ändra det?

Camilla: Du kan klicka på timmen respektive minuten som är markerad. Då avmarkeras tidpunkten. Obs också att du under Mina inställningar -> Vad andra får se (här på sajten) kan välja att dölja tidpunkt för träningspassen.

KOM IGEN NU Funbeat - Röstcoachsproblemet ! Nya appen hade premiär i Okt -13. Dvs ett halvår sedan. Förstår att det är många andra saker/problem ni blivit tvungna att prioritera under den tiden men snälla kan ni inte ta tag i det här nu!? Det är faktiskt

Håller till fullo med Mats H här ovan. Ska jag behöva ändra träningsapp pga detta? Hoppas inte! Om det är lättare att implementera, pausa musiken helt när röstcoachen snackar, sedan play igen. Jag vet ju att det har fungerat i er app innan. Vad sägs om in

Hej!
Tvår frågor:
1. Jag har, likt flera andra tidigare inlägg, återkommande problem med att FunBeat-appen lägger av mitt under pågående löppass (iPhone4). Irriterade. Använder den oftast tillsammans med Spotify. Har prövat att ominstallera appen utan fra

Jag ser upplever samma problem som min namne här ovan.

Min setup:
iPhone4+FunBeat 3.0.15.001 (ska testa 3.0.17.001 till helgen)
Ca: 60% batteri kvar.
Spotify streaming + FunBeat med Malin.

Efter 7 km tvärdör hela telefonen. Försöker starta den igen men

3.0.17.001. ÄNTLIGEN! Röstcoachen verkar faktiskt funka som den ska! Musiken tystas ner och all data hörs klart och tydligt! Tack nu kan man börja använda appen igen! (Ska långdistanstesta den nya versionen också och kolla så att low-bat-krasch-buggen ock

Kanonskönt att ha röstcoachen funktionell igen! Precis när jag motvilligt laddat ner Endomondoappen för att gå över till den. Nu är till slut Funbeatappen riktigt bra! 10 tummarupp av 10 (t+)