Quote from Funbeat user on 26 January 2014, 11:15Ser gärna att man gör det möjligt att söka ibland sina träningspass. Gärna att man kan tex hashtagga pass.
Ser gärna att man gör det möjligt att söka ibland sina träningspass. Gärna att man kan tex hashtagga pass.
Quote from Funbeat user on 2 February 2014, 19:10Jag har två problem med appen till i-phone just nu:
Dels låser den sig ofta, bara dör efter kort tid, efter en km idag. Och då låser sig hela telefonen så jag blir tvungen att stänga av telefonen för att häva låsningen.
Problem nummer två är att jag up
Jag har två problem med appen till i-phone just nu:
Dels låser den sig ofta, bara dör efter kort tid, efter en km idag. Och då låser sig hela telefonen så jag blir tvungen att stänga av telefonen för att häva låsningen.
Problem nummer två är att jag up
Quote from Funbeat user on 3 February 2014, 09:58Ja, det sista har jag också märkt. När man försöker söka efter träningsformer, finns de inte trots att jag vet att jag använt dem tidigare.
Ja, det sista har jag också märkt. När man försöker söka efter träningsformer, finns de inte trots att jag vet att jag använt dem tidigare.
Quote from Funbeat user on 4 February 2014, 10:02Prova att "refresha" listan med träningsformer genom att dra nedåt med fingret och släpp. Jag kan inte återskapa problemet själv, så det är det enda tips jag kan komma med f.n.
Angående låst telefon tror jag inte att någon app kan ställa till det så att
Prova att "refresha" listan med träningsformer genom att dra nedåt med fingret och släpp. Jag kan inte återskapa problemet själv, så det är det enda tips jag kan komma med f.n.
Angående låst telefon tror jag inte att någon app kan ställa till det så att
Quote from Funbeat user on 4 February 2014, 13:32Ja, det hjälpte att "refresha" listan på det sättet, tack!
Ja, det hjälpte att "refresha" listan på det sättet, tack!
Quote from Funbeat user on 5 February 2014, 01:59Är det fortfarande fler som har problem med att musiken inte tonas ner, så det är svårt att höra röstcoachen i den nya appen?
Är det fortfarande fler som har problem med att musiken inte tonas ner, så det är svårt att höra röstcoachen i den nya appen?
Quote from Funbeat user on 5 February 2014, 06:32Tack så mycket för tipset, nu ser jag alla träningsformer.
I-phone 4..ja, det är nog den som trilskas.
Mvh Maria
Tack så mycket för tipset, nu ser jag alla träningsformer.
I-phone 4..ja, det är nog den som trilskas.
Mvh Maria
Quote from Funbeat user on 5 February 2014, 08:50Per: Vi är ännu inte klara med funktionen som ska tona ner musiken.
Per: Vi är ännu inte klara med funktionen som ska tona ner musiken.
Quote from Funbeat user on 5 February 2014, 09:47OK, då vet jag hur det ligger till! Tack för ett snabbt svar! 🙂
OK, då vet jag hur det ligger till! Tack för ett snabbt svar! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 February 2014, 10:31Hej igen
¨
Måste tyvärr anmäla att appen gjorde så att min telefon hängde sig helt igen när jag försökte spela in en runda igår, det kom inte upp att skicka in rapport den här gången. Röstcoatchen var igång så idag när jag provade att spela in så stängde
Hej igen
¨
Måste tyvärr anmäla att appen gjorde så att min telefon hängde sig helt igen när jag försökte spela in en runda igår, det kom inte upp att skicka in rapport den här gången. Röstcoatchen var igång så idag när jag provade att spela in så stängde