Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ryan, båda apparna kommer underhållas och utvecklas parallellt. Vi kommer se till att de har samma funktionalitet så långt det är möjligt.

Hej har testat nya appen som verkar kanon! Tack! Men lite små önskemål
Som ja gillar hos Runkeeper som ja använt tidigare.
Att kunna välja Autostop när man ex måste stanna en stund och stretcha mitt i löprundan för att förebygga en skada. Och röstcoache

Blev fel... Menade så klart Autopaus... När man stannar en stund ????

Tycke och smak; men jag skulle vilja kunna välja typsnitt. Jag tycker att det som används är hemskt fult...

Jag har använt den gamla appen utan problem men den nya appen lägger av mitt under rundan och kan inte återskapa rundan. Jag har samma telefon som innan och springer samma runda.

Jag har samma problem som Roger och Anders P olika långt in i passet upptäcker jag (när jag inte hör någon röst som meddelar min senaste km tid) att passet avbrutits. jag har från början haft god kontakt med satellit och jag löper på landsvägar och småväg

Ett tips är ju att man borde kunna svepa sig tillbaka som i de flesta appar anpassade för ios7.

Samma funktionalitet så långt som möjligt har ju inte gällt hittills. Jag har hoppats på att kunna få lägga till utrustning rätt länge nu. Jag tycker jag ska få nåt för mitt tålamod.

Roger och Maria: Vi håller på att undersöka dessa problem. Det har något att göra med att appen ibland får svart att "vakna" ur viloläge. En tillfällig lösning tills vi har en uppdatering på det är att inte låsa telefonen, dvs ha skärmen på. (Det drar doc

Min koppling till Facebook fungerar inte längre, det ser ut som att det ska dela men i FB syns inget.