Quote from Funbeat user on 8 October 2013, 10:27Spotify-kopplingen skulle kunna vara enklare, men det är just nu inte möjligt pga Spotifys regler om användningen av deras API.
Tills vidare har vi gjort så här:
- Spellistor inklusive rankingfunktioner etc är fullt implementerat i app och på site
- Star
Spotify-kopplingen skulle kunna vara enklare, men det är just nu inte möjligt pga Spotifys regler om användningen av deras API.
Tills vidare har vi gjort så här:
- Spellistor inklusive rankingfunktioner etc är fullt implementerat i app och på site
- Star
Quote from Elias Engqvist on 8 October 2013, 10:32Olle: vad jag menar är att det är förvirrande då det står Spotify där. Jag uppfattade det som en dropdownlista och det ser ju ut att funka så också. Jag skull tycka det var snyggare/mer intuitivt om det var en dd-lista med 2 element: "Ingen musik" och "Sp
Olle: vad jag menar är att det är förvirrande då det står Spotify där. Jag uppfattade det som en dropdownlista och det ser ju ut att funka så också. Jag skull tycka det var snyggare/mer intuitivt om det var en dd-lista med 2 element: "Ingen musik" och "Sp
Quote from Funbeat user on 8 October 2013, 12:16Jag har kört appen på min Iphone 4 ett par tre pass och upplever att det är väldigt mycket lagg. Responsen då man trycker på knappar för att registrera ett pass är seg. Jag har även råkat ut för att appen hänger sig och slutar svara i 15-30 sekunder.
Jag
Jag har kört appen på min Iphone 4 ett par tre pass och upplever att det är väldigt mycket lagg. Responsen då man trycker på knappar för att registrera ett pass är seg. Jag har även råkat ut för att appen hänger sig och slutar svara i 15-30 sekunder.
Jag
Quote from Funbeat user on 9 October 2013, 16:48Snyggt jobbat! Får man tigga om en Pebble integration? Skulle gärna slippa runkeeper men att kunna se och styra inspelningen från handleden är en lite för bra feature för att inte fortsätta...
Snyggt jobbat! Får man tigga om en Pebble integration? Skulle gärna slippa runkeeper men att kunna se och styra inspelningen från handleden är en lite för bra feature för att inte fortsätta...
Quote from Funbeat user on 9 October 2013, 23:53Snyggt, men eftersom telefonen mest är utanför synfältet när man sportar är det av mindre vikt.
Dock är ju röst-coachen av största vikt.
Skulle önska att man kunde få den att vid exempelvis löpning även ange vilket varv man är på. Om man har ett autovarv
Snyggt, men eftersom telefonen mest är utanför synfältet när man sportar är det av mindre vikt.
Dock är ju röst-coachen av största vikt.
Skulle önska att man kunde få den att vid exempelvis löpning även ange vilket varv man är på. Om man har ett autovarv
Quote from Funbeat user on 10 October 2013, 13:49Måns: Vi kommer göra en ordentlig genomgång av feedbacken via röstcoachen framöver. Det finns, precis som du säger, många fiffiga saker att lägga till där.
Måns: Vi kommer göra en ordentlig genomgång av feedbacken via röstcoachen framöver. Det finns, precis som du säger, många fiffiga saker att lägga till där.
Quote from Funbeat user on 10 October 2013, 13:50Idag har vi skickat en liten uppdatering till Apple för godkännande. Den innehåller följande:
Nya fält:
- Stigning, nedstigning
- Maxeffekt, medeleffekt
- IntensitetFunktionsjusteringar:
- Möjlighet att välja om intervallpassen ska ha pipljud elle
Idag har vi skickat en liten uppdatering till Apple för godkännande. Den innehåller följande:
Nya fält:
- Stigning, nedstigning
- Maxeffekt, medeleffekt
- Intensitet
Funktionsjusteringar:
- Möjlighet att välja om intervallpassen ska ha pipljud elle
Quote from Funbeat user on 10 October 2013, 15:31(t+) allt detta godis (o lite till) kommer vi "androidister" få när då räknar ni med?
(t+) allt detta godis (o lite till) kommer vi "androidister" få när då räknar ni med?
Quote from Funbeat user on 10 October 2013, 15:47till Jul 😉
till Jul 😉
Quote from Funbeat user on 10 October 2013, 17:23u wish
u wish