Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Lena och Jenny: Vi harnu till en början bara släppt appen Sverige, därav problemet att ladda ner i Finland och andra ställen. Vi kommerev att ändra på det inom kort.

David: Det är en bugg. Vi ska lösa det inom kort.

Jenny & Lena:
Appen finns för närvarande bara i svenska App Store. När Android-appen är klar ska vi släppa i flera länder.

David:
Det är en bugg i nuvarande app. Man ska förstås kunna öppna nyheterna. Detta är fixat i en ny version som kommer inom kort

Tack för svar Michael och Olle! Hoppas det blir snart, ser fram emot att få testa appen! 🙂

Är det bara jag som får en rätt tom diagram efter att ha lagt in träning med nya appen? Intervalltiderna och snitthastighet kommer upp, men i diagrammet finns bara gps och höjd över havet/Klas

Appen ser riktigt trevlig ut. Ett par frågetecken vad gäller träningspass och kartor från tidigare rundor:

1. Då jag går in under "Min Aktivitet" och tittar på ett gammalt träningspass med en runda som jag lagt in manuellt (genom att klicka på kartan på

Nu har jag testat appen. Mycket är en klar förbättring från förra versionen. Jag har dock två önskemål så här långt.

1 ) Kan ni lägga in så man kan välja intensitet på passet (både manuella och gps-rundor)? Jag har i alla fall inte hittat den funktionen

Mattias:

1) Det är en bugg. Vi ska kika på det.

2) Vi ska fundera ut en vettig lösning på det - just nu är det ju lite rörigt eftersom man får så otroligt många rundor efter ett tag.

Åsa:

1) Japp, intensitet ska vi lägga till inom kort, antagligen i

Lyckades inte gå in på den här nyheten i appen, så finns väl lite buggar att fixa. Men det är en RIKTIGT snygg uppgradering, bra jobbat!

Premiärtestat appen på löprundan i dag. Helt klart flera förbättringar men dessvärre ett ganska besvärande problem med att röstcoachen hörs dåligt med musiken. I gamla appen sänktes volymen på musiken när röstcoachen gick in. Fungerade mycket bra. Nu sänk