Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Samma problem som Mats, musiken tonar inte ner vilket gör att man inte hör coachen. Fick stänga av musiken för att höra.

Jacob: Vi ska fixa den buggen!

Mats och Per: Ja, det är en bekräftad bugg också. Vi kikar på att lösa det så fort vi kan.

Det låter lovande! Tack. (t+)

Nu har vi fixat så att hastighet/tempo syns ordentligt i diagrammet på sajten, för pass inspelade med nya iPhone-appen.

En fundering: Jag vill se hur fort jag och mina träningsvänner cyklar, ej kilometertid. Kan man ställa in detta någonstans? MVH/CJ

När du spelar in pass så kan du själv välja exakt vilka boxar som ska synas på skärmen.

För att ändra box, starta inspelaren och håll inne en av rutorna i några sekunder. Då förminskas boxarna och du hamnar i ändra-läget. Scroll till sidan som innehåller

Nu orkar jag inte läsa allt, men jag testade appen idag och allt gick bra (den kraschade inte) men jag hittade inte "intensitet" att regga och då jag skulle starta fanns det bara ett val för musik och det var Spotify. Jag tycker att det skulle vara Spoti

jag gillar att musiken volume inte sänks vid röstcoachen 😉

men hur starta man musik från Appen? idag starta jag musik sedan starta min inspelning, men tidigare kunde man starta musik under inspelning.

hur kan man ställa in start nerräkning? innan var

Christer: Intensitet kommer med i nästa uppgradering som vi skickar inom kort till Apple.

Vad det gäller musik så är det ju bara att låta bli att välja musik, så blir det Ingen musik. Eller missförstår jag dig?

jag vill höra musik, men jag ser inte hur man starta det.

klicka jag på musik ruta lämna jag appen och gå till itunes musik app.