Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Efter att ha använt appen några gånger måste jag säga som så många föregående talare att den är riktigt sjysst.

Jag har dock inte ännu hittat hur jag lägger in repetitioner när jag registrerar ett pass? Är det precis som med intensiteten en bugg?

Hej!
Jag gillar röstcoachen som ger mig snitt-tempo varje km. I den nya appen, som i övrigt verkar innehålla det mesta jag behöver, så hörs rösten inte när jag lyssnar på spotify. Inte som tidigare då musiken tonades ned medan rösten talar. Bugg eller sk

Linda: Det är lite otydligt hur facebook-delningsknappen i appen fungerar. Det kommer inom 1-2 veckor en uppdatering av appen som förtydligar detta. Men du behöver trycka på raden där det står "Dela på Facebook". Då kommer ett kryss fram som talar om att

Bortsett från att jag har jätte svårt att höra röstcoachen när jag lyssnar på musik under passet så är jag jätte nöjd med nya appen, men såg att det jobbas på det problemet. Jätte bra jobb!

Varför avrundas kilometertiderna?
Skall det vara så? Är det en inställning i 3.0.1?
Funkade ju fint innan uppdateringen...

Måns: Det är tyvärr ett nytt fel. Vi håller på att påskynda en uppdatering hos Apple för att kunna lösa detta.

Reggade ett intervallpass idag, på datorn. När jag går in och kollar på passet i appen är tempot i intervallerna helt fel! Men det står fortfarande rätt när jag tittar på dom på datorn.
Vet inte om detta beror på fel inställning från min sida, eller fel i

Helena: 3.0.1 har tyvärr en liten bugg som gör att tempon skrivs ut felaktigt i appen. Inspelningen är dock, precis som du säger, helt korrekt fortfarande. Vi har skickat en uppdatering till Apple som löser detta problemet.

Har problem med att appen (IOS 3.0.7.002) mäter samma löpsträcka olika från gång till gång. Det kan skilja som värst 400-500 meter vilket är en bra bit utanför rimlig felmarginal tycker jag. Jag springer alltså exakt samma löprunda på samma ställe med sam

Mats H verkar ha samma problem som jag med GPS-mätningen. Jag mätte parallellt med Endomondo och Funbeat, och själva sträckningen på kartan var lika i dom båda apparna. Men Funbeat mätte mycket fel (för långt). Telefonen var en iPhone 4, och appen var i a