Quote from Guest on 1 March 2010, 13:00Jag tänkte köpa nya löparskor lagom till snön försvinner och tänkte höra om det är någon som har något tips? Jag har löptränat en del under sommarhalvåret tidigare och nu under vintern har jag tränat en del step-pass och längdskidåkning. Jag har ett neutr
Jag tänkte köpa nya löparskor lagom till snön försvinner och tänkte höra om det är någon som har något tips? Jag har löptränat en del under sommarhalvåret tidigare och nu under vintern har jag tränat en del step-pass och längdskidåkning. Jag har ett neutr
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 13:10Förutsatt att du vet vilken typ av sko du behöver kan du väl välja och vraka, mina favoriter bland neutrala dämpade skor har varit Saucony Triumph men det är ju otroligt peronsligt.
Gå till en bra affär så att du får provspringa skorna, annars kan man al
Förutsatt att du vet vilken typ av sko du behöver kan du väl välja och vraka, mina favoriter bland neutrala dämpade skor har varit Saucony Triumph men det är ju otroligt peronsligt.
Gå till en bra affär så att du får provspringa skorna, annars kan man al
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 13:35Jag föredrar också Saucony(flera modeller). Men mitt bästa tips är att gå till t.ex Löplabbet eller Runnersstore och prova ut med testlöpning.
Gå in på www.loplabbet.se och www.runnersstore.se för att se vilka butiker som ligger nära dig och som kan erbj
Jag föredrar också Saucony(flera modeller). Men mitt bästa tips är att gå till t.ex Löplabbet eller Runnersstore och prova ut med testlöpning.
Gå in på http://www.loplabbet.se och http://www.runnersstore.se för att se vilka butiker som ligger nära dig och som kan erbj
Quote from Susan Hartley on 1 March 2010, 13:46I Linköping (som du ser ut att bo i) finns ju Ortopedi & Löpkliniken på Bielkegatan. Dit tycker jag att du ska gå. 🙂
I Linköping (som du ser ut att bo i) finns ju Ortopedi & Löpkliniken på Bielkegatan. Dit tycker jag att du ska gå. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 13:47Ok, tack! Löplabbet ska öppna här i Linköping i mars så jag tar nog en tur dit 🙂
Ok, tack! Löplabbet ska öppna här i Linköping i mars så jag tar nog en tur dit 🙂
Quote from Susan Hartley on 1 March 2010, 13:48Åh, ska Linköping få ett Löplabbet? Det var verkligen på tiden.
Åh, ska Linköping få ett Löplabbet? Det var verkligen på tiden.
Quote from Lisa Bringhed on 1 March 2010, 14:00Ortopedi & Löpkliniken i Linköping har tyvärr gått i konkurs... 🙁
Ortopedi & Löpkliniken i Linköping har tyvärr gått i konkurs... 🙁
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 14:02Mitt bästa tips är att prova skorna på Löplabbet och när du väljer vilka som passar dig bäst går du på www.startfitness.co.uk och beställer dem därifrån. Du kommer att spara ganska mycket pengar som du kan använda för att köpa andra prylar.
Mitt bästa tips är att prova skorna på Löplabbet och när du väljer vilka som passar dig bäst går du på http://www.startfitness.co.uk och beställer dem därifrån. Du kommer att spara ganska mycket pengar som du kan använda för att köpa andra prylar.
Quote from Lars Mörrby on 1 March 2010, 14:02Skaffa ett par Vibram Fivefingers. Finns tex hos Naturkompaniet.
Skaffa ett par Vibram Fivefingers. Finns tex hos Naturkompaniet.
Quote from Susan Hartley on 1 March 2010, 14:14Mats: Men vad tråkigt! 🙁 Det är synd om Linköpingsborna.
Mats: Men vad tråkigt! 🙁 Det är synd om Linköpingsborna.