Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 15:33Erik & Karl, konsumentmakt! Tjata öronen av dem efter lättare skor så kanske de tar in fler? Organisera en kampanj, med rullande schema, så att Löplabbet får flera förfrågningar om dagen kring lättare skor med mindre dämpning! 🙂
Sen är väl prisbilden p
Erik & Karl, konsumentmakt! Tjata öronen av dem efter lättare skor så kanske de tar in fler? Organisera en kampanj, med rullande schema, så att Löplabbet får flera förfrågningar om dagen kring lättare skor med mindre dämpning! 🙂
Sen är väl prisbilden p
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 15:35Ida:
Snegla lite mot forumet för barfotalöpning också och minimalistisk löpning. Varför inte testa lite på en fotbollsplan när våren kommer på riktigt?1500 kronor är ganska mycket pengar för en produkt som du KANSKE inte behöver alls.
Ida:
Snegla lite mot forumet för barfotalöpning också och minimalistisk löpning. Varför inte testa lite på en fotbollsplan när våren kommer på riktigt?
1500 kronor är ganska mycket pengar för en produkt som du KANSKE inte behöver alls.
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 15:41Frågan är hur mkt special-butikerna tillför i Sverige. De kan sannolikt inte rättfärdiga att lagerhålla skor som endast kanske 5-10% av deras kunder är intresserade av. Men då börjar de bli en dyr variant av Stadium/Intersport.
Men detta var off-topic. O
Frågan är hur mkt special-butikerna tillför i Sverige. De kan sannolikt inte rättfärdiga att lagerhålla skor som endast kanske 5-10% av deras kunder är intresserade av. Men då börjar de bli en dyr variant av Stadium/Intersport.
Men detta var off-topic. O
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 15:46Annelie: Jag har pratat med dem och jag har fått löplabbet att ta in vissa skor men då bara löplabbet centralt (webbutiken dvs) men min lokala löplabbet bara avfärdade det och sa att det ej fanns någon marknad för det. De avrådde mig först att springa län
Annelie: Jag har pratat med dem och jag har fått löplabbet att ta in vissa skor men då bara löplabbet centralt (webbutiken dvs) men min lokala löplabbet bara avfärdade det och sa att det ej fanns någon marknad för det. De avrådde mig först att springa län
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 16:05Ola och Börje. Klart man ska handla där det är billigast. Det medför att generalagenterna här i Sverige ger bättre priser mot butik och de vidare mot oss kunder om de vill finnas kvar på marknaden.
/Petri, som själv ändå handlar en del i lokala butiker a
Ola och Börje. Klart man ska handla där det är billigast. Det medför att generalagenterna här i Sverige ger bättre priser mot butik och de vidare mot oss kunder om de vill finnas kvar på marknaden.
/Petri, som själv ändå handlar en del i lokala butiker a
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 16:22Stadium och Team/Intersport är allt som erbjuds här i lilla Luleå tyvärr, och mitt senaste skoinköp var katastrof med proneringsstöd som kändes tunga och gav mig knäont. Har haft pronering men verkar ha tränat bort det.
Har haft pronering men verkar ha t
Stadium och Team/Intersport är allt som erbjuds här i lilla Luleå tyvärr, och mitt senaste skoinköp var katastrof med proneringsstöd som kändes tunga och gav mig knäont. Har haft pronering men verkar ha tränat bort det.
Har haft pronering men verkar ha t
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 16:33Lioa 80,
med "så stora" fötter kanske du ska prova herrstorlekar för att få ett större utbud?
Lioa 80,
med "så stora" fötter kanske du ska prova herrstorlekar för att få ett större utbud?
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 19:01Vill bara inflika att Startfitness HAR en fysisk butik (i Newcastle) och jag har varit där. Himmelriket, mina vänner, himmelriket. Köpte löparprylar och skor för typ fem säsonger och betalade en spottstyver, var övertygad om att killen i kassan slagit in
Vill bara inflika att Startfitness HAR en fysisk butik (i Newcastle) och jag har varit där. Himmelriket, mina vänner, himmelriket. Köpte löparprylar och skor för typ fem säsonger och betalade en spottstyver, var övertygad om att killen i kassan slagit in
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 11:15Håkan: herrskor är för breda. Jag har långa tår och ganska smala fötter. Har försökt och stukade fötterna och bestämde mig att för små är bättre än för stora.
Håkan: herrskor är för breda. Jag har långa tår och ganska smala fötter. Har försökt och stukade fötterna och bestämde mig att för små är bättre än för stora.
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 12:25Löplabbet är bra att ha om man vill testa storleken innan man beställer från nån nätbutik. (t+)
Löplabbet är bra att ha om man vill testa storleken innan man beställer från nån nätbutik. (t+)