Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 20:31Roland: Har du varit och kollat upp det hos läkare eller sjukgymnast?
Roland: Har du varit och kollat upp det hos läkare eller sjukgymnast?
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 21:09Väntar på paket med ett par Nike Free 3.0, Lunarrace + samt
NB RC130XLU. Hoppas på någon av dessa för mina stackars fötter som har plågats i alltför dämpade skor länge nu. Frågan är bara om jag vågar springa Broloppet i någon av dem, eller jag ska hålla
Väntar på paket med ett par Nike Free 3.0, Lunarrace + samt
NB RC130XLU. Hoppas på någon av dessa för mina stackars fötter som har plågats i alltför dämpade skor länge nu. Frågan är bara om jag vågar springa Broloppet i någon av dem, eller jag ska hålla
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 22:24Ja Ida, mina knän är i stort sett utdömda som ospringbara och med långsam och lätt rehabilitering under många år blev det ändå riktigt hyfsat men jag sprang aldrig mer än några km först för att först efter flera år springa först en och sedan två mil (halv
Ja Ida, mina knän är i stort sett utdömda som ospringbara och med långsam och lätt rehabilitering under många år blev det ändå riktigt hyfsat men jag sprang aldrig mer än några km först för att först efter flera år springa först en och sedan två mil (halv
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 07:42Sara -Lunarracer kan du springa i utan problem!
Sara -Lunarracer kan du springa i utan problem!
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 08:00Ja, det var den jag funderade på om jag kunde springa i. Tycker att 3.5 månader känns för kort tid att indroducera mina fötter i ett par superlätta som NBn.
Ja, det var den jag funderade på om jag kunde springa i. Tycker att 3.5 månader känns för kort tid att indroducera mina fötter i ett par superlätta som NBn.
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 08:18Jag känner faktiskt ingen skillnad i dämpning om man jämför lunarracer med andra lättviktstrainers såsom Adidas Boston, NB827, DS trainer etc. Skillnaden är att niken är mycket lättare, men ändå väldigt bra dämpning. Men du bör såklart testa några träning
Jag känner faktiskt ingen skillnad i dämpning om man jämför lunarracer med andra lättviktstrainers såsom Adidas Boston, NB827, DS trainer etc. Skillnaden är att niken är mycket lättare, men ändå väldigt bra dämpning. Men du bör såklart testa några träning
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 15:09NB RC130XLU såg sännande ut, bara 132g.
hur stor skillnad är det att springa i såpass lätta skor gämfört med lite tyngre heldämpade skor?
Låt säga att man springer milen på 40 minuter, hur stor tidsvinst tror ni att man gör med ett par lättvikts tävling
NB RC130XLU såg sännande ut, bara 132g.
hur stor skillnad är det att springa i såpass lätta skor gämfört med lite tyngre heldämpade skor?
Låt säga att man springer milen på 40 minuter, hur stor tidsvinst tror ni att man gör med ett par lättvikts tävling
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 15:21Är Wiggle billigare än Startfitness?
Är Wiggle billigare än Startfitness?
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 15:272150:n kostade faktiskt bara £70 på startfitness, men £10 frakt tillkom på slutet. Med den £5 rabattkupong wiggle mutade mig med blev de några kronor billigare.
2150:n kostade faktiskt bara £70 på startfitness, men £10 frakt tillkom på slutet. Med den £5 rabattkupong wiggle mutade mig med blev de några kronor billigare.
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 15:56startfittness skickar strumpor och en dagbok med skorna...det verkar som det blir nästan samma
startfittness skickar strumpor och en dagbok med skorna...det verkar som det blir nästan samma