Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNya löparskor våren 2010
You need to log in to create posts and topics.

Fick min NB RC130XLU i dag med en vikt på hela 114 gram (stl. 39). Har någon tips på hur man lägger upp träning med en sådan sko för att inte förstöra knä och benhinnor?

Lunarracern+ känns skön på min fot, återstå att se hur den funkar för mig.

Jag bes

Ska köpa mig ett par nya Kayano, så länge jag inte totalt ändrar löpstil är de det enda som gör att jag kan springa öht. Av de jag provat, vill säga, och det vill säga en hel del.
I lokala sportaffären kostar de 1800, Stadium tror jag det var tog 2000, o

Jag har beställ mitt första par skor via nätbutik nu, så har inte fått dem än. Frakten på StartFitness är i alla fall £10.

Fullt överkomligt, speciellt med tanke på att vi ska beställa ihop, jag och en arbetskamrat.
Önskar verkligen jag kunde springa i skor liknande de där du nämnde ovan, som väger en tredjedel av de jag har, men jag provade ett par DS Trainer ett tag i höst

Ja, vill man ha sockar eller ska beställa mer än ett par skor så vinner sannolikt startfitness.

Sara, frakten på startfitness är £10 per par skor.

Wiggle är fraktfritt till Sverige om man handlar för över 50 pund

Någon som handlat på startfitness? Det verkar ju helgrymt när man kollar på sidan! Finns det någon risk att man får betala någon sorts tullavgift eller liknande?

Har handlat flera gånger från startfitness och hur smidigt som hälls. Oftast max en vecka tar det. Inga tullar när man handlar mellan 2 olika EU länder.

Jag handlade på startfitness och det funkade bra, men de hade inte så bra svar på kundtjänst när jag hade frågor om skorna jag funderade på att köpa. Wiggle (http://www.wiggle.co.uk/) hade bättre svar men jag hade då redan beställt från startfitness.

Att