Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 10:00"Det är postgången som tagit tid."
Då är det ju inte Wiggle du har haft otur med utan de som ansvarar för postgången.
"Det är postgången som tagit tid."
Då är det ju inte Wiggle du har haft otur med utan de som ansvarar för postgången.
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 14:24Ja, eller på sättet som Wiggle valt att leverera på.
Jag ville bara förvarna om att det tar lite tid, samt att man inte har någon som helst leveranskontroll under postgången.
Ja, eller på sättet som Wiggle valt att leverera på.
Jag ville bara förvarna om att det tar lite tid, samt att man inte har någon som helst leveranskontroll under postgången.
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 16:22Wiggle sänder med Royal Mail precis som Start Fitness.
Jag har fått tre leveranser från Wiggle i år och ingen har tagit mer än 7 dagar. Däremot har jag fått vänta över två veckor två gånger. Den ena gången var det strejk i England och den andra gången va
Wiggle sänder med Royal Mail precis som Start Fitness.
Jag har fått tre leveranser från Wiggle i år och ingen har tagit mer än 7 dagar. Däremot har jag fått vänta över två veckor två gånger. Den ena gången var det strejk i England och den andra gången va
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 16:25Det är vanligtvis Parcel force, GLS och sedan Schenker som använder flaskpost.
Det är vanligtvis Parcel force, GLS och sedan Schenker som använder flaskpost.
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 19:57Får ett par nya Reebook från Stockholm Marathon i år liksom dom tidigare sju åren som farthållare å dom funkar alltid bra samt är myche prisvärda..0:-..!
Får ett par nya Reebook från Stockholm Marathon i år liksom dom tidigare sju åren som farthållare å dom funkar alltid bra samt är myche prisvärda..0:-..!
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 21:11Kunde aldrig springa i några Reebook, min fot var inte anpassad för dem, däremot har Asics alltid, och när jag säger alltid så menar jag alltid utom mina sista par (bara några veckor gamla), ska inte skriva vad dom heter men i dag då jag tog fram ett par
Kunde aldrig springa i några Reebook, min fot var inte anpassad för dem, däremot har Asics alltid, och när jag säger alltid så menar jag alltid utom mina sista par (bara några veckor gamla), ska inte skriva vad dom heter men i dag då jag tog fram ett par
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 00:37Höger eller vänster sko?
Höger eller vänster sko?
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 07:32Höger!
Höger!
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 08:35Lars-Åke: Fraktfritt ? De la på 6 GBP för leverans till Sverige, och jag handlade för mer än 50.
Lars-Åke: Fraktfritt ? De la på 6 GBP för leverans till Sverige, och jag handlade för mer än 50.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 14:21Då var troligtvis "Priority despatch" ikryssat.
Då var troligtvis "Priority despatch" ikryssat.