Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 08:08Jag har precis fått mina Mizuno elixir från Wiggle, första gången jag handlar skor på nätet. Vilken succe, beställde i torsdags, skorna kom igår.
Jag har precis fått mina Mizuno elixir från Wiggle, första gången jag handlar skor på nätet. Vilken succe, beställde i torsdags, skorna kom igår.
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 18:06Nu vet jag inte hur mycket den här "konsumentupplysningen" är värd men jag lade en order på nya skor hos Wiggle i söndags kväll. Är Platinumkund (har mao spenderat för mycket pengar på kort tid där) och hade fri frakt. Hämtade ut paketet på posten idag oc
Nu vet jag inte hur mycket den här "konsumentupplysningen" är värd men jag lade en order på nya skor hos Wiggle i söndags kväll. Är Platinumkund (har mao spenderat för mycket pengar på kort tid där) och hade fri frakt. Hämtade ut paketet på posten idag oc
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 14:23Ja det är sannerligen inte lätt med skor och dyra är de, så vet man vad man vill ha och passar så är ju nätet ett besparingsmedel, men ack om det strular eller man fått fel och ska skicka tillbaka, då blir det ganska frustrerande, så tittar man på kampanj
Ja det är sannerligen inte lätt med skor och dyra är de, så vet man vad man vill ha och passar så är ju nätet ett besparingsmedel, men ack om det strular eller man fått fel och ska skicka tillbaka, då blir det ganska frustrerande, så tittar man på kampanj
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 15:40Tror jag måste prova på det här med att handla skor från UK. Skulle ju kunna köpa två par för samma pris som ett på Löplabbet.
Tror jag måste prova på det här med att handla skor från UK. Skulle ju kunna köpa två par för samma pris som ett på Löplabbet.
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 16:55Nu är första ordern lagd hos Startfitness 🙂 Det blev både skor och lite kläder för en nätt liten summa, hade blivit betydligt dyrare om jag handlat detta på hemmaplan. På ön där jag bor är utbudet av löparshoppar något begränsad (finns ingen...) och kun
Nu är första ordern lagd hos Startfitness 🙂 Det blev både skor och lite kläder för en nätt liten summa, hade blivit betydligt dyrare om jag handlat detta på hemmaplan. På ön där jag bor är utbudet av löparshoppar något begränsad (finns ingen...) och kun
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 19:14Jag har passat på och köpt två par skor till rejält nedsatta priser på Stadium bara de senaste månaderna. De har kampanjer rätt ofta och dessutom får man medlemserbjudanden. Visserliggen är det kanske utgående modeller men det är inget större fel på dem f
Jag har passat på och köpt två par skor till rejält nedsatta priser på Stadium bara de senaste månaderna. De har kampanjer rätt ofta och dessutom får man medlemserbjudanden. Visserliggen är det kanske utgående modeller men det är inget större fel på dem f
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 19:25Ekonomi är väl att köpa dojorna från förra säsongen för jätte-rabbaterat pris...tror att det är i dec - tidig feb som man kör ut dom där Nike Air Max "med lite blått på"....för att sedan lansera Nike Air Max Super Star.....å "me lite svart på". Jag körde
Ekonomi är väl att köpa dojorna från förra säsongen för jätte-rabbaterat pris...tror att det är i dec - tidig feb som man kör ut dom där Nike Air Max "med lite blått på"....för att sedan lansera Nike Air Max Super Star.....å "me lite svart på". Jag körde
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 19:43Jag har också neutralt löpsteg, kutar numera med Asics Gel Cumulus 11 och är kanonnöjd!
Jag har också neutralt löpsteg, kutar numera med Asics Gel Cumulus 11 och är kanonnöjd!
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 20:55Igår kom mitt paket från Startfitness med vårens skor. Skulle kanske inte våga handla utan att veta att modellen passar och att storleken är rätt. Det skiljer ju en hel del mellan olika märken iaf, vilken storlek man ska välja. Billigt blev det och funkad
Igår kom mitt paket från Startfitness med vårens skor. Skulle kanske inte våga handla utan att veta att modellen passar och att storleken är rätt. Det skiljer ju en hel del mellan olika märken iaf, vilken storlek man ska välja. Billigt blev det och funkad
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 22:33Men man har ju returrätt. Minst 14 dagar inom hela EU. Då får man stå för returportot, men det är ändå god marginal upp till svenska priser.
Men man har ju returrätt. Minst 14 dagar inom hela EU. Då får man stå för returportot, men det är ändå god marginal upp till svenska priser.