Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNya löparskor våren 2010
You need to log in to create posts and topics.

Hejsan! Har köpt nya löparskor i dagarna, sprang på löpband för att se vad jag skall ha förslags skor. Jag promerai tror jag att det heter. Får nu jaäär ont på insidan av foten när jag springer vad kan vara fel? Hjälp mig . 🙁

Linda:
Om du inte är nöjd med skorna så gå tillbaka till affären där du köpte dom.

Jag beställde ett par skor från startfitness i förrgår. Dom verkar ha skickat skorna nu. Kommer spara nästan 1000 spänn på detta. Helt uuuuuunderbart.

Har också beställt från Start fitnes i veckan. Köpte ett par skor asics gt-2150, kort och långa tights och två träningströjor+att man får sockar på köpet. Inkl. frakt samma pris som bara skorna kostar i sverige. 🙂
Synd att det skilljer så mycket i pris!

Ja, det är helt galet egentligen. Körde en fuling, var och provade skorna i affären först och sa att jag ville fundera. Kände att jag var tvungen att kolla hur mycket jag skulle spara på att beställa utomlands innan jag köpte i affär för 1900 spänn (vilke

Nä, känns nästan som lite kartellbildning mellan svenska butiker.Har kollat både Stadium, Intersport och div andra butiker och det skiljer på sin höjd 1 krona från butik till butik. Så mycket som under halva priset ska det inte behöva skilja.

Nä, jag håller med. Jag jämförde också pris i dom affärer vi har i stan. Samma sak där - skiljer max någon krona.

Jepp, du är nog en dålig människa. 😉

Men det visar ju lite vilket enormt påslag affären lägger på sina skor, vilket väl ska motsvara den service de tillhandahåller. Kanske borde de istället ta betalt för tjänsten att hjälpa till med utprovning av skor o

Markus:

Bra synpunkt,men 1000kr för att få lite hjälp är lite väl skevt enligt mig.
Man bör nog med tiden anpassa sig mer till internationella priser allt efter som internet handeln ökar. Man kanske istället ska se t.ex att kunna prova på löpbandet som e

Hur vet du att det är affären som håvar in de stora vinsterna?