Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 18:17HOPPSAN, så går det när man är lite för ivrig. Beställde visst mansskon. Det var ju... ett antiklimax.
HOPPSAN, så går det när man är lite för ivrig. Beställde visst mansskon. Det var ju... ett antiklimax.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 18:58Malin:
Lider med dig! Får hoppas att inte mina skor och kläder kommer som dam variant. 😉
Malin:
Lider med dig! Får hoppas att inte mina skor och kläder kommer som dam variant. 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 17:56Så där ja, allt var med och sitter som gjutet! Nu ska bara den där för....anade vaden rätta till sig innan det blir fortsatt löpträning. 😀
Så där ja, allt var med och sitter som gjutet! Nu ska bara den där för....anade vaden rätta till sig innan det blir fortsatt löpträning. 😀
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 20:37HA! *fortfarande sur*
HA! *fortfarande sur*
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 20:50Den dryga barfotatalibanen i mig vill säga nåt i stil med "Mina skor var gratis, passar alltid perfekt och behöver aldrig bytas ut" men jag blir väl antagligen lynchad då. (H)
Den dryga barfotatalibanen i mig vill säga nåt i stil med "Mina skor var gratis, passar alltid perfekt och behöver aldrig bytas ut" men jag blir väl antagligen lynchad då. (H)
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 10:00Fördelen med stora tunga mängdträningsskor är att man blir så mycket snabbare när man får sig lättviktsskorna till tävlingarna!
Fördelen med stora tunga mängdträningsskor är att man blir så mycket snabbare när man får sig lättviktsskorna till tävlingarna!