Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 16:06Köpte Nike Air Max Moto +6 ifjol. Lite grann ett impulsköp (rea!) men mkt nöjd med dom, förutom att jag nött ner yttersulan på lite onormalt sätt. Skulle gärna testa Air Max Moto 7, men verkar svårt att få tag på den i Sverige? Någon som sett den pjucken?
Köpte Nike Air Max Moto +6 ifjol. Lite grann ett impulsköp (rea!) men mkt nöjd med dom, förutom att jag nött ner yttersulan på lite onormalt sätt. Skulle gärna testa Air Max Moto 7, men verkar svårt att få tag på den i Sverige? Någon som sett den pjucken?
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 18:37Jag har i alla fall sluppit frakt på Wiggle om det är över femti pund.
Jag har i alla fall sluppit frakt på Wiggle om det är över femti pund.
Quote from Catharina Brattlin on 8 March 2010, 20:11Thomas, är Du också Max Moto-frälst? 🙂
Jag slet ner mina 6:or fullständigt ifjol (har haft både +4 och +5 innan, och köpte - tyvärr - Asics 2140 emellan. De är numera förpassade till grillskohyllan, och Intersport har turligt nog 7:an till kampanjpris,
Thomas, är Du också Max Moto-frälst? 🙂
Jag slet ner mina 6:or fullständigt ifjol (har haft både +4 och +5 innan, och köpte - tyvärr - Asics 2140 emellan. De är numera förpassade till grillskohyllan, och Intersport har turligt nog 7:an till kampanjpris,
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 20:21Nope, priority despatch skulle kosta ytterliggare 4 GBP. Det är inte så att jag är missnöjd, mina skor kommer att kosta typ 925 istället för 1500 på löplabbet (som inte skulle få in dem förrän v13 i vilket fall som helst).
Nope, priority despatch skulle kosta ytterliggare 4 GBP. Det är inte så att jag är missnöjd, mina skor kommer att kosta typ 925 istället för 1500 på löplabbet (som inte skulle få in dem förrän v13 i vilket fall som helst).
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 06:54Köpte ett par nya Nike Air Marathoner, min favoritmodell.
Slitstarka som få, lätta träning/tävlingsskor som sitter som en smäck.
Årets modell har precis kommit in på Löplabbet. Har sprungit 2 långpass redan, inga problem med skav eller blåsor (H)
Köpte ett par nya Nike Air Marathoner, min favoritmodell.
Slitstarka som få, lätta träning/tävlingsskor som sitter som en smäck.
Årets modell har precis kommit in på Löplabbet. Har sprungit 2 långpass redan, inga problem med skav eller blåsor (H)
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 08:11Ja Moto Max blev en glad överraskning. Jag gillade mina Asics 2140, men tycker de här faktiskt passar mig bättre. Men om jag fattar dig rätt så är Moto Max alltså historia och nu gäller Zoom Atlas?
Ja Moto Max blev en glad överraskning. Jag gillade mina Asics 2140, men tycker de här faktiskt passar mig bättre. Men om jag fattar dig rätt så är Moto Max alltså historia och nu gäller Zoom Atlas?
Quote from Catharina Brattlin on 9 March 2010, 08:36Ja, 7:an var den sista versionen och Zoom Atlas+ tar över. Läs om skon på Löplabbets sida.
Ja, 7:an var den sista versionen och Zoom Atlas+ tar över. Läs om skon på Löplabbets sida.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 12:45Jag har precis lagt en beställning hos Wiggle på två par Saucony-puppor så jag återkommer med bedömning när leverans skett. 😀
Jag har precis lagt en beställning hos Wiggle på två par Saucony-puppor så jag återkommer med bedömning när leverans skett. 😀
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 16:10"Det är inte så att jag är missnöjd..."
Det tycker jag att du skall vara om du fått betala för frakt när den är gratis.
"Det är inte så att jag är missnöjd..."
Det tycker jag att du skall vara om du fått betala för frakt när den är gratis.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 19:35Nu har jag för första gången i mitt liv beställt springsskor från utlandet. Ett par Ascis Kayano och ett par 1140 från Start Fitness, fick två par löparstrumpor på köpet. Allt detta till ett pris som är ca 1500-1800 kr lägre än om jag köpt motsvarande på
Nu har jag för första gången i mitt liv beställt springsskor från utlandet. Ett par Ascis Kayano och ett par 1140 från Start Fitness, fick två par löparstrumpor på köpet. Allt detta till ett pris som är ca 1500-1800 kr lägre än om jag köpt motsvarande på