Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 19:01Startfitness och Wiggle är mina favoriter
Startfitness och Wiggle är mina favoriter
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 08:21Har konto på Wiggle och har handlat där ganska mycket. Kan skarpt rekommendera dem! Bra service, snabb leverans och priser som man bara kunde önska få se i butiker här hemma. Jag skulle utan tvekan köpa flera skor och kläder härhemma om priserna var lägre
Har konto på Wiggle och har handlat där ganska mycket. Kan skarpt rekommendera dem! Bra service, snabb leverans och priser som man bara kunde önska få se i butiker här hemma. Jag skulle utan tvekan köpa flera skor och kläder härhemma om priserna var lägre
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 13:05Jag har kanske haft otur med Wiggle.
Leveranser som tar snarare 2-3 än 1 vecka, även med deras express delivery, som gör att de skyndar sig till posten med paketet.
Det går heller inte att följa leveransen.Detta har hänt det senaste året, tidigare har j
Jag har kanske haft otur med Wiggle.
Leveranser som tar snarare 2-3 än 1 vecka, även med deras express delivery, som gör att de skyndar sig till posten med paketet.
Det går heller inte att följa leveransen.
Detta har hänt det senaste året, tidigare har j
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 16:03Per: Vad är det som tagit tid? Att dom tagit lång tid på sig att skicka varorna eller är det själva postgången?
Jag antar att du tänker på deras "Priority despatch"? Det betyder inte att sjäva frakttiden blir kortare utan bara att dom skickar varorna så
Per: Vad är det som tagit tid? Att dom tagit lång tid på sig att skicka varorna eller är det själva postgången?
Jag antar att du tänker på deras "Priority despatch"? Det betyder inte att sjäva frakttiden blir kortare utan bara att dom skickar varorna så
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 17:19Nu är jag ju långt ifrån expert på löpskor, men jag vill gärna slå ett slag för Nike Lunarelite. Jag äger inte ett par själv, men testade skorna på Stadium och de kändes fjäderlätta på foten. De är anpassade för ett neutralt till lätt pronerande steg, så
Nu är jag ju långt ifrån expert på löpskor, men jag vill gärna slå ett slag för Nike Lunarelite. Jag äger inte ett par själv, men testade skorna på Stadium och de kändes fjäderlätta på foten. De är anpassade för ett neutralt till lätt pronerande steg, så
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 17:25Jag gillar också Lunar*-skorna (men det sa jag redan på sidan ett). Bilden visar dock LunarGlide inte LunarElite.
Jag gillar också Lunar*-skorna (men det sa jag redan på sidan ett). Bilden visar dock LunarGlide inte LunarElite.
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 22:50Rickard: "hur stor skillnad är det att springa i såpass lätta skor gämfört med lite tyngre heldämpade skor?"
Jag har tyvärr inte något svar på din fråga, men tror att dina tider med lättare skor beror mycket på hur van man du med dem. Med lättare skor, d
Rickard: "hur stor skillnad är det att springa i såpass lätta skor gämfört med lite tyngre heldämpade skor?"
Jag har tyvärr inte något svar på din fråga, men tror att dina tider med lättare skor beror mycket på hur van man du med dem. Med lättare skor, d
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 05:36Tor:
Det är postgången som tagit tid.
Och, jo jag har fattat vad "priority despatch" är.Tycker fortfarande att det känns obehagligt de 2-3 veckorna när man har betalt utrustningen, men inte har minsta koll på var de är. Tycker annars att det mesta som
Tor:
Det är postgången som tagit tid.
Och, jo jag har fattat vad "priority despatch" är.
Tycker fortfarande att det känns obehagligt de 2-3 veckorna när man har betalt utrustningen, men inte har minsta koll på var de är. Tycker annars att det mesta som
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 05:46Lars:
Skillnaden märks mest när man sätter på broddar - när skorna går ifrån att väga 212g till 450g styck så är det tungt att lyfta på fötterna 😀
Lars:
Skillnaden märks mest när man sätter på broddar - när skorna går ifrån att väga 212g till 450g styck så är det tungt att lyfta på fötterna 😀
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 06:33Hittade en ganska lättläst artikel som nog bör läsas innan man beger sig ut i skohavet...
http://bjsm.bmj.com/content/early/2008/04/18/bjsm.2008.046680.abstract
Slutsatsen som dom drar är ganska otäck - man har inte den blekaste aning om "motion contro
Hittade en ganska lättläst artikel som nog bör läsas innan man beger sig ut i skohavet...
http://bjsm.bmj.com/content/early/2008/04/18/bjsm.2008.046680.abstract
Slutsatsen som dom drar är ganska otäck - man har inte den blekaste aning om "motion contro