Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 12:30Flera märken har skor i olika bredder! bla NB
Flera märken har skor i olika bredder! bla NB
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 12:36Har nyss köpt ett par Mizuno Wave, jättesköna o superlätta, man flyyyyger fram 🙂
Har nyss köpt ett par Mizuno Wave, jättesköna o superlätta, man flyyyyger fram 🙂
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 14:23Tack Christina, de både såg ut och lät bra 🙂
Tack Christina, de både såg ut och lät bra 🙂
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 17:40Funderar skarpt på att köpa mina nästa löparskor på
"invisibleshoes.com" - 150spänn och dom passar garanterat 😀
Funderar skarpt på att köpa mina nästa löparskor på
"invisibleshoes.com" - 150spänn och dom passar garanterat 😀
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 17:53Oscar,
köp dem av mig i stället så får du kompispris, bara 100 spänn 😀
Oscar,
köp dem av mig i stället så får du kompispris, bara 100 spänn 😀
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 18:07Är det någon som vet vad TN650 och motsvarande bokstäver/siffror betyder på Ascis skor?
Är det någon som vet vad TN650 och motsvarande bokstäver/siffror betyder på Ascis skor?
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 14:19>>>LM:
Det betyder "Mfg Part#" 🙂
>>>LM:
Det betyder "Mfg Part#" 🙂
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 14:56Que?
Que?
Quote from Lars Mörrby on 3 March 2010, 16:26Mfg = manufactoring = tillverkning
Part number = tillverkarens modellbeteckning.
Olika årsmodeller som ser lite olika ut har olika "part number" även om de har samma modellnamn.
Mfg = manufactoring = tillverkning
Part number = tillverkarens modellbeteckning.
Olika årsmodeller som ser lite olika ut har olika "part number" även om de har samma modellnamn.
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 17:31Löparlabbets tester är guld värda men ibland kan det ändå visa sig beroende på var man springer, underlag att de inte var super. Men absolut inget ont om löparlabbet för de kan sin sak.
Själv brottas jag med mycket dåliga knän, jag t o m uträknande och m
Löparlabbets tester är guld värda men ibland kan det ändå visa sig beroende på var man springer, underlag att de inte var super. Men absolut inget ont om löparlabbet för de kan sin sak.
Själv brottas jag med mycket dåliga knän, jag t o m uträknande och m