Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 09:06Bara effekten är ba så kvittar det ju varför och om det är logiskt eller ej! 😉 Mina neonorange:a Saucony:s gör mig också jättesnabb, och det är med säkerhet färgen (H)
Ok, nog trådkapande! Magnus, berätta hur det gick hos sjukgymnasten sedan, ska bli in
Bara effekten är ba så kvittar det ju varför och om det är logiskt eller ej! 😉 Mina neonorange:a Saucony:s gör mig också jättesnabb, och det är med säkerhet färgen (H)
Ok, nog trådkapande! Magnus, berätta hur det gick hos sjukgymnasten sedan, ska bli in
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 10:03Sylvia: Har ingen aning om hur det funkar och hur man märker det men jag hade samma skostorlek i 13 år för att helt plötsligt gå upp en storlek när jag började massera fötterna. Muskelavslappning är det enda jag kan komma på som funkar som förklaring.
Sylvia: Har ingen aning om hur det funkar och hur man märker det men jag hade samma skostorlek i 13 år för att helt plötsligt gå upp en storlek när jag började massera fötterna. Muskelavslappning är det enda jag kan komma på som funkar som förklaring.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 21:15Anna:
Ingen fara, prata på ni! bara trevligt att läsa! 🙂
Givetvis skriver jag så fort jag har varit där så ni får veta hur det gick! (H)
Anna:
Ingen fara, prata på ni! bara trevligt att läsa! 🙂
Givetvis skriver jag så fort jag har varit där så ni får veta hur det gick! (H)
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 21:17BILD:http://zsannah.oberlander.se/wp-content/uploads/2007/11/extreme-buffaloshoes.JPG
Jag tror stenhårt på dessa skor! (t+)
BILD:http://zsannah.oberlander.se/wp-content/uploads/2007/11/extreme-buffaloshoes.JPG
Jag tror stenhårt på dessa skor! (t+)
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 21:26Helt fantastiska skor. Var kan jag få tag på ett par?
Helt fantastiska skor. Var kan jag få tag på ett par?
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 21:30Asics 2010 års modell av löparskor. "Ultim8 runners"
Asics 2010 års modell av löparskor. "Ultim8 runners"