Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 22:50Ah, det var DINA fötter?! 😉
Nä, jag memorerade inte dina fötter, men hoppas du har tur med Kinvaran, håller tummarna att du hittar "din" sko, det är inte alltid så lätt!
Ah, det var DINA fötter?! 😉
Nä, jag memorerade inte dina fötter, men hoppas du har tur med Kinvaran, håller tummarna att du hittar "din" sko, det är inte alltid så lätt!
Quote from Catharina Brattlin on 26 September 2010, 22:54Japp, med en silverlänk runt ankeln. 🙂
Tackar för tipset iaf, Anna. Är lite för insnöad på Nike, som är "min" sko, och behöver annan input.
Men, först måste jag väl springa slut på mina andra. Eller inte. (H)
Japp, med en silverlänk runt ankeln. 🙂
Tackar för tipset iaf, Anna. Är lite för insnöad på Nike, som är "min" sko, och behöver annan input.
Men, först måste jag väl springa slut på mina andra. Eller inte. (H)
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 22:56Nä, du måste ju hitta nya löparskor INNAN dina gamla är slut, annars kanske du står där utan? Invänjningsperiod är ju också bra... 🙂
Nä, du måste ju hitta nya löparskor INNAN dina gamla är slut, annars kanske du står där utan? Invänjningsperiod är ju också bra... 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 26 September 2010, 22:57Olle, låter som en logisk förklaring. Fast, vaddå "musklerna har slappnat av"? Höga fotvalv är till stor del genetiskt, har jag läst och fått berättat för mig? Tycker inte att mina fötter är spända. Hur märker man det i så fall?
Olle, låter som en logisk förklaring. Fast, vaddå "musklerna har slappnat av"? Höga fotvalv är till stor del genetiskt, har jag läst och fått berättat för mig? Tycker inte att mina fötter är spända. Hur märker man det i så fall?
Quote from Catharina Brattlin on 26 September 2010, 23:07Självklart har Du rätt i det Anna. Absolut! 🙂
Självklart har Du rätt i det Anna. Absolut! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 05:37Olle Albinsson:
Du har helt rätt i det du säger 🙂
På torsdag ska jag besöka, som jag sagt tidigare, en sjukgymnast. Förhoppningsvis kan han hjälpa mig att reda ut Hur jag ska springa och ge lite tips på simpla skor som kan till att passa just mig och
Olle Albinsson:
Du har helt rätt i det du säger 🙂
På torsdag ska jag besöka, som jag sagt tidigare, en sjukgymnast. Förhoppningsvis kan han hjälpa mig att reda ut Hur jag ska springa och ge lite tips på simpla skor som kan till att passa just mig och
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 07:58Sylvia: om du visste hur många icke slutsprungna skor jag äger.... Och det är inte enbart för att jag älskar att köpa skor. Jag är så petig med känslan när jag springer så det ska inte mycket till innan jag ratar dom som löparskor. Sen kan jag ha lite mer
Sylvia: om du visste hur många icke slutsprungna skor jag äger.... Och det är inte enbart för att jag älskar att köpa skor. Jag är så petig med känslan när jag springer så det ska inte mycket till innan jag ratar dom som löparskor. Sen kan jag ha lite mer
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 08:22Sylvia/Anna: Man rullar över från hälen om man råkar landa på den kanske jag skulle ha skrivit? För det var ju givetvis det jag menade hela tiden.. 😉
Sylvia/Anna: Man rullar över från hälen om man råkar landa på den kanske jag skulle ha skrivit? För det var ju givetvis det jag menade hela tiden.. 😉
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 08:47Ah, du menar så Jessie, ja jag skulle ju helt klart landa på hälen med den klacken, precis som jag gör i mina tämligen oanvända Lufsskor aka Asics Cumulus 😉 (Bara namnet säger ju hur fluffig dämpningen är :D)
Ah, du menar så Jessie, ja jag skulle ju helt klart landa på hälen med den klacken, precis som jag gör i mina tämligen oanvända Lufsskor aka Asics Cumulus 😉 (Bara namnet säger ju hur fluffig dämpningen är :D)
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 08:54Anna: Fast det spännande är att de här skorna får mig automagiskt upp på tå och jag tassar och tassar och känner mig snabb bara jag får på mig dem? Jo, jag VET att det låter löjligt men så är det... (H)
Anna: Fast det spännande är att de här skorna får mig automagiskt upp på tå och jag tassar och tassar och känner mig snabb bara jag får på mig dem? Jo, jag VET att det låter löjligt men så är det... (H)