Quote from Guest on 7 September 2008, 16:19Nu är det dags att köpa nya skor. Har haft Asics i 2 omgångar men tycker de känns lite breda och klumpiga. Vad har ni för erfarenhet av Asics? Vad för annat märke lovordar ni? Ska ta mig till löplabbet i veckan...
Nu är det dags att köpa nya skor. Har haft Asics i 2 omgångar men tycker de känns lite breda och klumpiga. Vad har ni för erfarenhet av Asics? Vad för annat märke lovordar ni? Ska ta mig till löplabbet i veckan...
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 16:29Jag har asics på precis alla mina träningsskor utom volleyboll/badminton/indoor o det e en miss! Ska skyndsamt köpa asics där med. Men det kanske är för att de passar mig med breda fötter? Har jogging, walking och gympaskor asics och inget annat märke slå
Jag har asics på precis alla mina träningsskor utom volleyboll/badminton/indoor o det e en miss! Ska skyndsamt köpa asics där med. Men det kanske är för att de passar mig med breda fötter? Har jogging, walking och gympaskor asics och inget annat märke slå
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 16:46Jag har tjejskor. Jag gillar dem. De är inte så breda, men inte väldigt smala heller. De är för en neutral fot. Stödjer bra nog tycker jag utan att väga en massa. De här är det:
http://www.loplabbet.se/system/search/product.asp?id=782
Jag har tjejskor. Jag gillar dem. De är inte så breda, men inte väldigt smala heller. De är för en neutral fot. Stödjer bra nog tycker jag utan att väga en massa. De här är det:
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 17:35Man kan inte tipsa om bra skor (namn) eftersom alla fötter är olika. Mig passar också asics bäst men det hjälper ju inte någon annan eg.
Testa flera olika par i butik och känn efter själv. På t.ex löplabbet kan man få testa springa i dem också (löpband).
Man kan inte tipsa om bra skor (namn) eftersom alla fötter är olika. Mig passar också asics bäst men det hjälper ju inte någon annan eg.
Testa flera olika par i butik och känn efter själv. På t.ex löplabbet kan man få testa springa i dem också (löpband).
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 18:01Jag gillar Asics (har ett par GT 2130W), men jag vet att många föredrar Brooks istället för att dom är lite "lättare"! Gå in i en butik och testa dig fram, och gå runt i dom länge! Var noga med att behålla kartongen och köpa dom på öppet köp så kan du gå
Jag gillar Asics (har ett par GT 2130W), men jag vet att många föredrar Brooks istället för att dom är lite "lättare"! Gå in i en butik och testa dig fram, och gå runt i dom länge! Var noga med att behålla kartongen och köpa dom på öppet köp så kan du gå
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 18:46Ta det märke som passar dina fötter! Testa många olika modeller.
Var även beredd på att byta märke nästa gång du ska köpa skor. Det märke som du hade kan ha förändrats och de nya modellerna kanske inte längre är bästa alternativet.
Ta det märke som passar dina fötter! Testa många olika modeller.
Var även beredd på att byta märke nästa gång du ska köpa skor. Det märke som du hade kan ha förändrats och de nya modellerna kanske inte längre är bästa alternativet.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 21:05"Var även beredd på att byta märke nästa gång du ska köpa skor. Det märke som du hade kan ha förändrats och de nya modellerna kanske inte längre är bästa alternativet."
Olaf: Det ska jag ha i åtanke för så kan ju faktiskt vara fallet - det kommer nya mod
"Var även beredd på att byta märke nästa gång du ska köpa skor. Det märke som du hade kan ha förändrats och de nya modellerna kanske inte längre är bästa alternativet."
Olaf: Det ska jag ha i åtanke för så kan ju faktiskt vara fallet - det kommer nya mod
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 21:59Jag kör med asics gt2000 modellerna. Testade ett par andra sorters asiscs för nåt års sen. Men dom var alldeles för smala för mig och fick blåser och ont i hälen. Så man ska inte gå från ett vinnande koncept. Så jag köper alltid gt 2000 modellerna. Men de
Jag kör med asics gt2000 modellerna. Testade ett par andra sorters asiscs för nåt års sen. Men dom var alldeles för smala för mig och fick blåser och ont i hälen. Så man ska inte gå från ett vinnande koncept. Så jag köper alltid gt 2000 modellerna. Men de
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 08:32Japp, Asics GT2130 här också...
(t+)
Japp, Asics GT2130 här också...
(t+)
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 08:44Köpte Gt2130 för två månader sedan. Dem skönaste skorna jag haft och dem sitt sitter grymt bra på fötterna. Fick inga skavsår, vilket jag brukar få av alla nya löparskor.
Köpte Gt2130 för två månader sedan. Dem skönaste skorna jag haft och dem sitt sitter grymt bra på fötterna. Fick inga skavsår, vilket jag brukar få av alla nya löparskor.