Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 09:46Köffte också ett par 2130 för nån månad sen, mina favvisar nu.
Köffte också ett par 2130 för nån månad sen, mina favvisar nu.
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 09:56Köffte är inte det en maträtt? 😉
Köffte är inte det en maträtt? 😉
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 10:13prova ascis DS Trainer-mycket sköna skor
prova ascis DS Trainer-mycket sköna skor
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 12:23Jag har haft DS trainer 8 år. Bästa skon för mina fötter.
Har provat andra skor men får inte samma känsla.
Jag har haft DS trainer 8 år. Bästa skon för mina fötter.
Har provat andra skor men får inte samma känsla.
Quote from Elias Engqvist on 8 September 2008, 20:48Jag har nyligen köpt ett par Nike Lunartrainer - underbart härliga skor!!! Lätta men ändå dämpade - dom ger dig viiingar!
Jag har nyligen köpt ett par Nike Lunartrainer - underbart härliga skor!!! Lätta men ändå dämpade - dom ger dig viiingar!
Quote from Lars Mörrby on 8 September 2008, 21:03Kör med DS Trainer, men de är små i storlekarna så man får gå upp ett par nummer.
Kör med DS Trainer, men de är små i storlekarna så man får gå upp ett par nummer.
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 22:13Jag kör med Saucony. Jag har visserligen breda fötter men de har väl de mesta de också... superskön dämp!
Jag kör med Saucony. Jag har visserligen breda fötter men de har väl de mesta de också... superskön dämp!
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 19:03Dom där LunarTrainer såg ju minst sagt intressant ut... har lurat på ett par lättare skor till nästa säsong så dom där måste kollas in närmare
(springer nu med Saucony Triumph 5 som jag är extremt nöjd med)
Dom där LunarTrainer såg ju minst sagt intressant ut... har lurat på ett par lättare skor till nästa säsong så dom där måste kollas in närmare
(springer nu med Saucony Triumph 5 som jag är extremt nöjd med)
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 19:44Jag har ett par Nike Lunaracer. ¡00gram lättare än Lunatrainern. Gillade dock inte sulan som var lite för mjuk i min smak. Bättre löpkänsla i t ex Adidas Adizero.
!00 = 100
Jag har ett par Nike Lunaracer. ¡00gram lättare än Lunatrainern. Gillade dock inte sulan som var lite för mjuk i min smak. Bättre löpkänsla i t ex Adidas Adizero.
!00 = 100
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 20:05!00 = 100 ?
!00 = 100 ?