Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 15:52Måste tyvärr hålla med dig om att de går sönder fort. Meshen bla brukar ryka fortare än man hinner säga ordet. Å även vissa detaljer i sulan.
Måste tyvärr hålla med dig om att de går sönder fort. Meshen bla brukar ryka fortare än man hinner säga ordet. Å även vissa detaljer i sulan.
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 22:06Intressant det där med Asics problem insidan hälen, mina Nimbus höll betydligt mindre länge än jag hoppats... det blev ett stort hål insidan hälen efter uppskattningsvis 40-50 mil (hade inte GPS ifjol annars hade jag kunnat ange mer exakt distans)
Men ac
Intressant det där med Asics problem insidan hälen, mina Nimbus höll betydligt mindre länge än jag hoppats... det blev ett stort hål insidan hälen efter uppskattningsvis 40-50 mil (hade inte GPS ifjol annars hade jag kunnat ange mer exakt distans)
Men ac
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 08:54Asics passar mig och mina breda fötter fint. Problemet andra beskrivit med trasiga skor drabbar mig med andra märken eftersom de spricker i sidorna när mina fötter vill ut 😉
Asics passar mig och mina breda fötter fint. Problemet andra beskrivit med trasiga skor drabbar mig med andra märken eftersom de spricker i sidorna när mina fötter vill ut 😉
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 11:39Jag har ett par Asics som sitter jättebra. Vet inte vilken modell, tjejmodell (rosa) från förra året.
Har väldigt smala fötter så jag gick till löplabbet för att prova ut ett par och då blev det Asics.
Jag har ett par Asics som sitter jättebra. Vet inte vilken modell, tjejmodell (rosa) från förra året.
Har väldigt smala fötter så jag gick till löplabbet för att prova ut ett par och då blev det Asics.
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 14:03Det sägs att om man slarvar med att knyta upp när man skall ta på sig skorna eller bara drar av sig dom efter användning, så går dom sönder i hälen.
Sedan kan jag mycket väl tänka mig att många har fötter där Asics inte funkar alls.
Själv har jag, för det
Det sägs att om man slarvar med att knyta upp när man skall ta på sig skorna eller bara drar av sig dom efter användning, så går dom sönder i hälen.
Sedan kan jag mycket väl tänka mig att många har fötter där Asics inte funkar alls.
Själv har jag, för det
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 22:11Jag har kört mycket med Asics GT modellen men gick för några år sedan över till Adidas adistar control 5. Absolut den skönaste skor jag någonsin haft. De sitter mycket tajtare på foten än någon annan sko jag provat. Helt underbara!
Skon är för pronerare
Jag har kört mycket med Asics GT modellen men gick för några år sedan över till Adidas adistar control 5. Absolut den skönaste skor jag någonsin haft. De sitter mycket tajtare på foten än någon annan sko jag provat. Helt underbara!
Skon är för pronerare
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 13:48Nu har jag investerat i ett par nya Asics 1130 efter rekomendation av butiken. Blev filmad på löpband och vinklar mätta. Blir att köra med dessa över hösten/vintern sen blir det kanske ett par DS Trainer i vår.
Nu har jag investerat i ett par nya Asics 1130 efter rekomendation av butiken. Blev filmad på löpband och vinklar mätta. Blir att köra med dessa över hösten/vintern sen blir det kanske ett par DS Trainer i vår.
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 17:11:@
Jag tycker Asics fungerar mycket bra. Men det är ju individuellt. Observera att nästan alla sportbutiker - såväl Intersport och Stadium som Runnersstore - i dagsläget kan filma dig på löpband och hjälpa till att hitta rätt skor.Jag har tyvärr en mkt
:@
Jag tycker Asics fungerar mycket bra. Men det är ju individuellt. Observera att nästan alla sportbutiker - såväl Intersport och Stadium som Runnersstore - i dagsläget kan filma dig på löpband och hjälpa till att hitta rätt skor.
Jag har tyvärr en mkt