Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 15:13Äckel?
Kräkas medför diskning.
Backen intages med fördel ihop med god mat i lagom mängd.
Äckel?
Kräkas medför diskning.
Backen intages med fördel ihop med god mat i lagom mängd.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 22:04Uppenbarligen gick vi inte på samma högskola.
Uppenbarligen gick vi inte på samma högskola.
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 16:57Lite bump
Jag föreslog i tråden följande
"Linjelopp en tävling där man springer längs en rak linje genom terrängen. På var hundrade meter finns det två snitslingar med cirka en meter mellan dom. Mellan dessa snitslingar måste man springa. "Det fanns ty
Lite bump
Jag föreslog i tråden följande
"Linjelopp en tävling där man springer längs en rak linje genom terrängen. På var hundrade meter finns det två snitslingar med cirka en meter mellan dom. Mellan dessa snitslingar måste man springa. "
Det fanns ty
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 18:05Springa sprint, medeldistans och långdistans och utse en allroundmästare - skridskostuket helt enkelt...
Springa sprint, medeldistans och långdistans och utse en allroundmästare - skridskostuket helt enkelt...
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 18:42Håkan, det låter som Dunderdygnet (Nedlagt nu, tror jag). Fyra etapper på ett dygn, mellan ett par mil fjällterräng och 250 m sprint.
Edit: Läste just första sidan här, som jag hade glömt bort... (H)
Håkan, det låter som Dunderdygnet (Nedlagt nu, tror jag). Fyra etapper på ett dygn, mellan ett par mil fjällterräng och 250 m sprint.
Edit: Läste just första sidan här, som jag hade glömt bort... (H)
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 19:06Här frodas de galna ideerna (hv)
Ett inte allt för galet och redan provad form är en fram/tillbaka löpning.
En kuperad bana springs på tid åt ett håll, vila, sen springer man åt motsatt håll och skall komma så nära sin första tid så möjligt.Detta genom
Här frodas de galna ideerna (hv)
Ett inte allt för galet och redan provad form är en fram/tillbaka löpning.
En kuperad bana springs på tid åt ett håll, vila, sen springer man åt motsatt håll och skall komma så nära sin första tid så möjligt.
Detta genom
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 15:14Jag håller med Håkan, kombinationstävling med sprint, medeldistans och långdistans vore kul och intressant.
Jag håller med Håkan, kombinationstävling med sprint, medeldistans och långdistans vore kul och intressant.
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 07:55Jag håller också med Håkan.
Vilka tre distanser skulle ingå? 100, 1000, och 10000 meter har en viss charm.
Jag håller också med Håkan.
Vilka tre distanser skulle ingå? 100, 1000, och 10000 meter har en viss charm.
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 08:07100
10.000
100K
100
10.000
100K
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 19:14Skulle den sammanlagda tiden på alla tre distanserna vara det som avgör vem som vinner, K-G?? 😉
Skulle den sammanlagda tiden på alla tre distanserna vara det som avgör vem som vinner, K-G?? 😉