Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 21:35Färgfemman!
Fem km, där man inte får ha svarta eller vita kläder (dispans för skor)
En slingrand färgfull orm som ringlar fram.
Färgfemman!
Fem km, där man inte får ha svarta eller vita kläder (dispans för skor)
En slingrand färgfull orm som ringlar fram.
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 09:08Viktor: Jag övervägde att köra lite passgång uppe på Hållfjället i lördags när det kändes lite motigt. Det hjälpte faktiskt lite att bara tänka på det. 🙂
Viktor: Jag övervägde att köra lite passgång uppe på Hållfjället i lördags när det kändes lite motigt. Det hjälpte faktiskt lite att bara tänka på det. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 14:24Härligt! Hur var loppet? Lika underskönt som andra säger?
Härligt! Hur var loppet? Lika underskönt som andra säger?
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 02:23Viktor: Vertex blev som jag hade önskat. Fantastiskt väder och underbara vyer. Ingen kanon tid men helt ok med tanke på de få mil jag hade i benen. Du kan läsa min tävlingsberättelse om du är nyfiken.
Viktor: Vertex blev som jag hade önskat. Fantastiskt väder och underbara vyer. Ingen kanon tid men helt ok med tanke på de få mil jag hade i benen. Du kan läsa min tävlingsberättelse om du är nyfiken.
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 09:03Den kommande SÄPO-joggen måste väl räknas in som flashmob
Den kommande SÄPO-joggen måste väl räknas in som flashmob
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 13:39Tänka sig. Jag scrollade och scrollade och tänkte att "SÄPO-joggen då, är den redan glömd?"
Ingalunda. Där, längst ner, kom den. Tack Peter...
Tänka sig. Jag scrollade och scrollade och tänkte att "SÄPO-joggen då, är den redan glömd?"
Ingalunda. Där, längst ner, kom den. Tack Peter...
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 15:25Chess boxing var en riktig höjdare! Varför inte chess running där man måste springa diagonalt? 😉
Chess boxing var en riktig höjdare! Varför inte chess running där man måste springa diagonalt? 😉
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 15:45Linjelopp en tävling där man springer längs en rak linje genom terrängen. På var hundrade meter finns det två snitslingar med cirka en meter mellan dom. Mellan dessa snitslingar måste man springa.
Linjelopp en tävling där man springer längs en rak linje genom terrängen. På var hundrade meter finns det två snitslingar med cirka en meter mellan dom. Mellan dessa snitslingar måste man springa.
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 16:37Backellimineringstävling.
Alla startar nedanför en lång brant backe. När löparna når toppen fortsätter de ner igen. Den löpare som är sist upp till toppen plockas bort. De som är springer tillbaka ner igen och återigen upp för backen, där nästa jumbo upp
Backellimineringstävling.
Alla startar nedanför en lång brant backe. När löparna når toppen fortsätter de ner igen. Den löpare som är sist upp till toppen plockas bort. De som är springer tillbaka ner igen och återigen upp för backen, där nästa jumbo upp
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 16:39Den här är riktigt bra!
"Åkes Poängterräng" arrangerad av TSOK i Trollhättan. Löpning varvat med 5 olika stationer: fotbollssparkning, bedömning, varpa, pil och stövelkastning.
Den här är riktigt bra!
"Åkes Poängterräng" arrangerad av TSOK i Trollhättan. Löpning varvat med 5 olika stationer: fotbollssparkning, bedömning, varpa, pil och stövelkastning.