Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 12:58Löp-Skytte med jaktstart och skarp ammonution, då kan bli ett riktigt elimineringlopp. Med bara ett skott så blir det lite taktik också.
Löp-Skytte med jaktstart och skarp ammonution, då kan bli ett riktigt elimineringlopp. Med bara ett skott så blir det lite taktik också.
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 17:48Det finns ju orienteringsskytte (fd fälttävlan). Spring en bana, kom in och skjut på vallen, spring igen osv.
Det finns ju orienteringsskytte (fd fälttävlan). Spring en bana, kom in och skjut på vallen, spring igen osv.
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 18:22Springskytte finns redan. Samma regler och upplägg som skidskytte.
Springskytte finns redan. Samma regler och upplägg som skidskytte.
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 18:25Springgolf finns.
Har kutat 18 hål med vagn efter mig.
Vilket innebar och innebär att jag har ett banrekord typ udda.
Springgolf finns.
Har kutat 18 hål med vagn efter mig.
Vilket innebar och innebär att jag har ett banrekord typ udda.
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 19:23Varför inte en variant på olika lopp som räknas samman till ett slutresultat. (Typ Terrängserien mixat med O-ringen)
Asvalt, Grusväg, Bana och motionsspår.
1, 3, 7½ och 10 kmAvslutas med jaktstart Längs Alfrids Gärde väg upp till Brudare mossens TV-mas
Varför inte en variant på olika lopp som räknas samman till ett slutresultat. (Typ Terrängserien mixat med O-ringen)
Asvalt, Grusväg, Bana och motionsspår.
1, 3, 7½ och 10 km
Avslutas med jaktstart Längs Alfrids Gärde väg upp till Brudare mossens TV-mas
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 20:06Lite som Dunderdygnet 🙂
En fanastiskt smart tävling.
Lite som Dunderdygnet 🙂
En fanastiskt smart tävling.
Quote from Elias Engqvist on 29 July 2010, 12:15Nä, det är simning+cykling+löpning som är upptaget!
Nä, det är simning+cykling+löpning som är upptaget!
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 14:44Ja, just det - Dunderdygnet! Det borde återskapas lite längre söderut!
Suck - nånbordegöranånting - suck...
Ja, just det - Dunderdygnet! Det borde återskapas lite längre söderut!
Suck - nånbordegöranånting - suck...
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 15:23- Så långt som möjligt på ett andetag.
- Löpning med ögonbindel via "ljudfyrar".
- Sen från jobbet-löpning med konsum- och dagismoment.
- Från öl till öl - plocka parkbänkskontroller i Stockholms södra förorter.
- Turistlöpning - ta foton på förutbest
- Så långt som möjligt på ett andetag.
- Löpning med ögonbindel via "ljudfyrar".
- Sen från jobbet-löpning med konsum- och dagismoment.
- Från öl till öl - plocka parkbänkskontroller i Stockholms södra förorter.
- Turistlöpning - ta foton på förutbest
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 17:16http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_golf