Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 20:45FAKTA O-RINGEN CHALLENGE
För vem? Konditionsidrottare och alla som gillar nya utmaningar. Du kanske har provat på löpning, skidåkning, cykel, rodd eller simning men även vill prova orientering.
Startprocedur: Etapp 1 och 3 fri startid. etapp 2 och 4 mas
FAKTA O-RINGEN CHALLENGE
För vem? Konditionsidrottare och alla som gillar nya utmaningar. Du kanske har provat på löpning, skidåkning, cykel, rodd eller simning men även vill prova orientering.
Startprocedur: Etapp 1 och 3 fri startid. etapp 2 och 4 mas
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 15:45Om ni inte läst Maratonmarschen av Stephen King tycker jag ni ska göra det, apropå alternativa tävlingsformer... http://sv.wikipedia.org/wiki/Maratonmarschen
Om ni inte läst Maratonmarschen av Stephen King tycker jag ni ska göra det, apropå alternativa tävlingsformer... http://sv.wikipedia.org/wiki/Maratonmarschen
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 23:25Tack Viktor! Torkar tårarna... vilken gren skulle passa mig tro 😀
Tack Viktor! Torkar tårarna... vilken gren skulle passa mig tro 😀
Quote from Urban Nilsson on 4 August 2010, 11:16Alla Viktors idéer är bäst! (t+)
Alla Viktors idéer är bäst! (t+)
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 19:44Marika: svårt att säga, men undvik "Vägen är målet" så här 3 dagar före Vertex. Du kan väl bränna av lite passgång då och då under din resa över bergen.
Marika: svårt att säga, men undvik "Vägen är målet" så här 3 dagar före Vertex. Du kan väl bränna av lite passgång då och då under din resa över bergen.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 19:56Jag skulle jättegärna vara med på Turistlöpning, Löpning mot okänt mål eller Flash mob-running. Någon som är sugen på att arrangera? 😀
Jag skulle jättegärna vara med på Turistlöpning, Löpning mot okänt mål eller Flash mob-running. Någon som är sugen på att arrangera? 😀
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 20:15Viktor: Jag ska lägga dina goda råd på minnet. Om inte kanske det underlättar att tänka på det om det känns lite motigt på lördag.
Viktor: Jag ska lägga dina goda råd på minnet. Om inte kanske det underlättar att tänka på det om det känns lite motigt på lördag.
Quote from Marléne Lönnqvist on 12 August 2010, 15:13Här passar väl även 2 km flygplatslöpning med rullväska och datorväska samt vinterkläder in. Lämpligt antal långsamma pensionärer, låga småbarn, köer mm utplaceras på vägen och när man når målet får man veta att maxtiden är förlängd med 1 timme.
Sen har
Här passar väl även 2 km flygplatslöpning med rullväska och datorväska samt vinterkläder in. Lämpligt antal långsamma pensionärer, låga småbarn, köer mm utplaceras på vägen och när man når målet får man veta att maxtiden är förlängd med 1 timme.
Sen har
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 15:15Fast det sistnämnda, Béatrice, faller väl inte under "löpning" utan wrestling? 🙂
Fast det sistnämnda, Béatrice, faller väl inte under "löpning" utan wrestling? 🙂
Quote from Marléne Lönnqvist on 12 August 2010, 15:45Sant Lena i alla fall när man sitter bakom de tre första stolsraderna.
Sant Lena i alla fall när man sitter bakom de tre första stolsraderna.